لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون XR2 به همراه 2 لنز تولید و عرضه می‌شود

آیفون XR2 به همراه 2 لنز تولید و عرضه می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 احتمالاً تلفن هوشمند ارزان قیمت خود را به دو لنز مجهز کند.

پس از کشمکش‌ها و جنجال‌های ایجاد شده بر سر فروش آیفون XR در بازار جهانی به خاطر عدم وجود دوربین دو لنز، شرکت اپل تصمیم گرفته تا محصولی که در حال حاضر با عنوان آیفون XR2 شناخته می‌شود را با دو لنز آماده عرضه به بازار کند.

آیفون XR2 قرار است آخرین تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر ال سی دی شرکت اپل باشد و پس از آن قرار است تمامی آیفون‌های عرضه شده در سال 2020 به بعد با پشتیبانی و سازگاری از نمایشگرهای اولد که با کیفیت‌تر هستند آماده عرضه به بازار شوند. اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون XR2 برخی از محدودیت‌های سابق را حذف کند تا میزان فروش و توجه‌ها به این محصول در بازار جهانی افزایش پیدا کند.

گزارش وال استریت ژورنال ضمن تائید این مسئله که آیفون XR2 دارای دو لنز دوربین است اعلام کرده که این محصول آخرین تلاش اپل برای تولید گوشی‌های ارزان قیمت است و پس از آن این کمپانی در صورت عدم موفقیت دیگر تلاشی برای تولید این‌گونه محصولات نمی‌کند و عمده تمرکز خود را روی تولید و عرضه محصولات گران قیمت‌تر و پرکاربردتر خواهد گذاشت.

اپل امسال تصمیم دارد تا در کنار آیفون XR2 از دو آیفون پرچم‌دار را نیز آماده عرضه کند. دو آیفون پرچم‌دار احتمالاً با عنوان آیفون XI و آیفون XI Max آماده عرضه به بازار خواهند شد. این تلفن‌های هوشمند قرار است با همان طراحی ویژه و منحصر به فرد شرکت اپل آماده عرضه به بازار شود که حداقل یکی از مدل‌های آن دارای دوربین 3 لنز خواهد بود که باعث افزایش کیفیت و قدرت ارائه شده می‌شود. این محصولات قرار است با سایز 5.8 و 6.5 اینچ آماده عرضه به بازار شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373