لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری اپل با مدیاتک بر سر تولید مودم‌های 5G برای آیفون 2019 تائید شد

همکاری اپل با مدیاتک بر سر تولید مودم‌های 5G برای آیفون 2019 تائید شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک همکاری خود را با شرکت‌های مدیاتک، اینتل و سامسونگ را برای تأمین قطعات مودم 5G در تلفن‌های هوشمند آیفون 2019 شروع کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از دادگاه اخیر کوالکام با اپل، سخنگوی کمپانی اپل و همچنین شهود این دادگاه اعلام کرده‌اند که اپل هنوز برای همکاری با شرکت کوالکام برنامه‌ای ندارد و در سال 2019 نیز آیفون‌های خود را با مودم‌های تولید شده توسط اینتل، مدیاتک یا سامسونگ آماده عرضه به بازار کند.

اپل در تأمین قطعات مربوط به آیفون‌ها تصمیم دارد تا با شرکت‌های یاد شده همکاری کند و این مسئله به طور مشخص به مبارزه قانونی این کمپانی با کوالکام باز می‌گردد. از سال 2016 به بعد همکاری اپل و کوالکام بر سر تولید مودم‌ها و تراشه‌های ارتباطی به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آیفون و آیپد پایان یافت و اپل پس از آن اعلام کرد که با شرکت‌های رقیب کوالکام برای تولید آیفون‌های جدید استفاده می‌کند.

اما حالا مشخص شده است که در کنار تلاش اپل برای تولید آیفون‌های مبتنی بر 5G در سال 2019 این کمپانی تصمیم دارد تا همچنان همکاری خود را با کوالکام شروع نکند. بر این اساس آیفون‌های 2019 قرار است با مودم‌های تولید شده سامسونگ، اینتل یا مدیاتک آماده عرضه به بازار شوند. همین مسئله ممکن است باعث شود تا کوالکام موجی از تبلیغات منفی را برای بار دیگر علیه شرکت اپل شروع کند و پس از آن بر این ادعا تکیه کند که سرعت دانلود آیفون‌ها در شبکه همراه پایین‌تر از دستگاه‌های مبتنی بر مودم‌های کوالکام است.

شرکت کوالکام تا پیش از این نیز کمپین تبلیغات منفی خود را علیه آیفون‌های 2017 و 2018 شروع کرده بود و طی آن‌ها ایده اپل برای تولید مودم‌های همراه را دزدی خوانده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420