لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً از استاندارد Wi-Fi 6 در آیفون 2019 استفاده خواهد کرد

اپل احتمالاً از استاندارد Wi-Fi 6 در آیفون 2019 استفاده خواهد کرد

 گزارش‌های منتشر شده از نمایشگاه CES 2018 حاکی از آن است که اپل احتمالاً از استاندارد Wi-Fi 6 در تولید آیفون 2019 استفاده می‌کند.

موسسه تحلیلی Barclays در گزارش اخیر خود اعلام کرده که اپل در سال 2019 میلادی تصمیم دارد تا از نسل ششم سیستم ارتباطی بی‌سیم با عنوان Wi-Fi 6 یا 802.11ax برای تولید آیفون‌های جدید استفاده کند. این استاندارد جدید که در جریان CES 2018 به صورت تجاری سازی شده از آن رونمایی شده است، باعث می‌شود تا سرعت دانلود و آپلود و همچنین استریم ویدیوها در آیفون‌های جدید به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اپل به طور معمول از استانداردهای جدید برای تولید تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که این کمپانی در سال 2019 میلادی برای تولید گوشی‌های تلفن هوشمند جدید خود تصمیم به استفاده از 802.11ax به عنوان یک استاندارد جدید بگیرد و پس از آن محصولاتش را به صورت هوشمندتر آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش این موسسه تحلیلی، شرکت اپل با انجام این کار می‌تواند باعث کاهش میزان مصرف انرژی در آیفون‌ها و آیپدها بشود و علاوه بر آن میزان تولید حرارت و از بین بردن را از دستگاه‌ها به صورت بهینه‌تر ارائه دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی تمامی تصمیم خود را روی تولید و عرضه آیفون‌های بهینه‌تر از لحاظ سخت افزاری بگزارد. بر این اساس، در سال 2019 آیفون‌ها قرار است با تغییرات سخت افزاری بسیار زیادی آماده عرضه به بازار شوند. عرضه سیستم‌های ارتباطی جدیدتر علاوه بر بهبود کیفیت دستگاه‌ها باعث می‌شود تا کاربران با چالش‌های کمتری در زمینه صرفه جویی در باتری و استفاده سریع از دستگاه‌ها و اتصال به اینترنت مواجه باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420