لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حداقل یک مدل از آیفون 2019 دارای لنز سوم خواهد بود

حداقل یک مدل از آیفون 2019 دارای لنز سوم خواهد بود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف زنجیره‌های تأمین شرکت اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا حداقل یکی از آیفون‌ها را به همراه لنز سوم آماده عرضه به بازار کند.

خبرگزاری وال استریت ژورنال در گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا همچنان تولید و عرضه آیفون‌های میان رده معادل آیفون XR به همراه نمایشگر ال سی دی را ادامه دهد. بر این اساس، وال استریت ژورنال اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 میلادی به صورت جدی‌تر با تلفن‌های هوشمند اندرویدی و شرکت‌های سازنده آن‌ها رقابت کند.

علاوه بر آیفون ارزان قیمت، اپل تصمیم دارد تا حداقل یکی از مدل‌های آیفون 2019 را به لنز سوم مجهز کند و با شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های دارای سه لنز در دوربین پشتی رقابت کند. بر این اساس خبرهای منتشر شده در وب سایت OnLeaks حاکی از ان است که اپل سفارش تولید آیفون‌های دارای 3 لنز را به شرکت‌های توسعه دهنده قطعات تلفن هوشمند که با آن‌ها همکاری می‌کند را داده است.

اپل همچنین تصمیم دارد تا از سیستم تشخیص عمق و چهره سونی که به تازگی از طرف این کمپانی ژاپنی معرفی شده است را در توسعه بهینه‌تر فیس آیدی در آیفون 2019 استفاده کند.

علاوه بر این، ادعاهای مطرح شده در مورد آیفون 2019 حاکی از آن است که اپل امسال در نام گذاری گوشی‌های هوشمند خود از نام آیفون XI استفاده می‌کند و نسخه پرچم‌دار آیفون XI قرار است دارای سه لنز به همراه سیستم تشخیص چهره به صورت سه بعدی که توسط سونی توسعه یافته باشد.

اپل احتمالاً روند تولید آیفون‌های مبتنی بر نمایش‌های ال سی دی را در سال 2020 به پایان خواهد رساند و پس از آن تمامی گوشی‌های هوشمند خود را با نمایشگر با کیفیت‌تر و پرنورتر اولد تولید و عرضه می‌کند و پس از آن احتمالاً تنها شاهد معرفی و عرضه دو آیفون به صورت سالیانه خواهیم بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420