لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از آنتن سلولار آیپد مینی 5 منتشر شد

تصویری از آنتن سلولار آیپد مینی 5 منتشر شد

اخیرا اطلاعات زیادی از تلاش اپل برای تولید و عرضه آیپد مینی 5 منتشر شده است که نشان میدهد که این محصول قرار است در ماه های آینده آماده معرفی و عرضه به بازار شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده اخییر از طرف وب سایت 9to5mac تصویری منتسب به پنل پشتی آیپد مینی 5 فاش شده که حاکی از مشخصات دقیق این محصول خواهد بود. بر اساس این تصاویر، آیپد مینی 5 قرار است با رنگ رزگلد یا گلد آماده تولید و عرضه شود و طراحی آن شباهت زیادی به آیپد مینی 4 یعنی نسل قبلی خود دارد.

تا پیش از این تصویری منصوب به کاور پشتی آیپد مینی 5 منتتشر شده بود که احتمالات را در مورد پشتیبانی این محصول از اسمارت کیبورد و دوربین دوگانه در قسمت پشتی را افزایش میداد. اما حالا مشخص شده که آیپد مینی 5 احمالا قرار است با دوربین تک لنز و بدون فلاش تولید شود. علاوه بر این، آیپد مینی 5 برخلاف آیپد پرو 2018 قرار است با جک 3.5 میلی متری خورجی صدا آماده عرضه به بازار شود.

در حقیقت تصویر منتشر شده حاکی از آن است که آیپد مینی 5 با همان طراحی پیشین تولید و عرضه میشود و اپل احتمالا تغییر در روند تولید این محصول به صورت ظاهری نخواهد داد.به طور کل تصویر پنل پشتی آیپد مینی 5 ادعای تصاویر منتشر شده در مورد قاب این محصول را که تا پیش از این منتشر شده بود را زیر سوال میبرد.

به طور کل اطلاعات و شایعات در حال انتشار حاکی از آن است که شرکت اپل در حال توسعه و عرضه آیپد مینی 5 در سال 2019 به بازار است. بر این اساس میتوان به این نتیجه رسید که شرکت اپل احتمالا در اولین کنفرانس خود در سال 2019 از این محصول رونمایی میکند و پیش از شروع تابستان آنرا آماده عرضه به بازار میکند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420