لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پزشک‌ها نگران قابلیت EKG در اپل واچ هستند

پزشک‌ها نگران قابلیت EKG در اپل واچ هستند

 بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از پزشک‌های متخصص در زمینه قلب و عروق نگران ارائه قابلیت ECG در اپل واچ سری 4 هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از نتایج نظرسنجی بین پزشک‌ها، بسیاری از این افراد از ارائه قابلیت EKG در اپل واچ سری 4 و گسترش این قابلیت در دستگاه‌های هوشمند آینده ناراضی هستند. این افراد اعلام کرده‌اند که پس از عرضه قابلیت یاد شده در اپل واچ سری 4 تعداد مراجعین برای تست نوار قلب و بررسی این موارد در مراکز پزشکی افزایش پیدا کرده است. بسیاری از این مراجعین صرفاً به خاطر نگرانی‌های بی‌مورد تمایل به گرفتن نوار قلب خود دارند که این مسئله باعث شده تا سر پزشک‌ها شلوغ‌تر شود. در نهایت این مسئله باعث می‌شود تا فرایند تشخیص افرادی که واقعاً با مشکلات قلبی و عروقی مواجه هستند دشوارتر شود و پزشک‌ها با جامعه بیشتری از مراجعین نگران در این زمینه مواجه شوند.

پزشک‌های این در حالی است که اپل در توسعه قابلیت EKGو ECG در اپل واچ سری 4 همواره تأکید بر این داشته که قابلیت یاد شده به کاربران و افراد مسن کمک می‌کند تا مشکلات قلبی و عروقی را قبل از پیشرفت غیرقابل درمان تشخیص داده و فرایند درمانی زودهنگام را شروع کنند. با این حال متخصصین دانشگاه آلاباما و بیرمنگام در آمریکا و انگلستان در حال بررسی نقاط ضعف و قدرت این قابلیت در اپل واچ‌های جدید هستند تا راه کاری مناسب را برای توسعه تکنولوژی‌های هوشمند در دستگاه‌های نوین پیدا کنند.

با این حال به نظر می‌رسد که دیدگاه شرکت اپل به عنوان یک متخصص در زمینه تکنولوژی‌های هوشمند با دیدگاه بسیاری از افراد در جامعه پزشکی مطابقت ندارد و ارائه قابلیت‌های سلامتی در اپل واچ و دیگر محصولات هوشمند دردسرهای بسیاری را برای پزشک‌ها ایجاد کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420