لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک ادعاهای نسبت داده شده به آیفون XR را مهمل خواند

تیم کوک ادعاهای نسبت داده شده به آیفون XR را مهمل خواند

تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در مصاحبه اخیر خود با شبکه تلویزیونی CNBC با لحنی تند نسبت به ادعای مطرح شده در مورد آیفون XR واکنش نشان داد.

مدیرعامل اجرایی اپل در مصاحبه خود اعلام کرده که ادعاها و پیش بینی‌های مطرح شده در مورد آیفون XR و کاهش میزان فروش این محصول در بازار جهان و به خصوص بازار چین سخنانی بی‌اساس و مهمل است. وی در سخنان خود گفت که در سال‌های گذشته ادعاهای زیادی در مورد شرکت اپل به این نحوه مطرح شده است که همگی آن‌ها بی‌اساس و بدون بررسی‌های علمی و حقیقی گفته شده‌اند. بر این اساس ادعاهای مطرح شده در مورد آیفون XR به طور کامل بی‌اساس هستند و هیچ کدام از آن‌ها حقیقت ندارند.

پیش بینی‌های وال استریت ژورنال که چند روز پیش منتشر شد بر این ادعا بود که آیفون XR و طول کلی تمامی محصولات شرکت اپل در کشور چین بایکوت شده‌اند و چینی‌ها به صورت هدفمند تصمیمی برای خرید آیفون‌های جدید ندارند. این در حالی است که اپل در تولید آیفون‌های 2018 و به خصوص در میان آن‌ها آیفون XR تمرکز زیادی روی بازار چین کرده بود و این محصول را به صورت اختصاصی برای فروش بیشتر در بازار این کشور تولید کرده بود که بایکوت جدید چینی‌ها برای عدم خرید محصولات اپل باعث شده تا این کمپانی با ضرر و زیان زیادی مواجه شود و حتی ارزش سهامش در بازار جهان به شدت افت کند.

این در حالی است که تیم کوک و دیگر مدیران شرکت اپل در مصاحبه‌هایی جداگانه از آیفون XR ، سیاست قیمت گذاری آن و همچنین نوع طراحی آن پشتیبانی و حمایت کرده‌اند و ادعا کرده‌اند این تلفن هوشمند پر فروش ترین آیفون در نیمه دوم سال 2018 میلادی بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373