لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه توسعه جی تی ای 6 کلید خورد

پروژه توسعه جی تی ای 6 کلید خورد

 شرکت راک استار احتمالاً تصمیم دارد تا در سال 2019 میلادی فرایند توسعه بازی جی تی ای 6 را شروع کند و نهایتاً آن را تا پایان سال جاری میلادی یا سال 2020 آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش جدید وب سایت Gear Nuke شرکت راک استار به عنوان توسعه دهنده بازی جی تی ای 5 و رد دد ردمپشن 2 اخیراً آگهی استخدام‌های زیادی را برای توسعه یک بازی جدید منتشر کرده است. در آگهی‌های استخدام شرکت راک استار اعلام شده که این کمپانی به دنبال توسعه دهندگان متخصص در زمینه طراحی اتومبیل‌های مختلف است. بر این اساس، این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فرایند توسعه یک بازی مبتنی بر ماشین سواری را شروع کند.

از آنجایی که جی تی ای و سری بازی‌های تحت این عنوان مهم‌ترین محصولات دیجیتالی راک استار به حساب میایند؛ بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که استخدام توسعه دهندگان و طراحان گرافیکی ماشین‌ها در بازی جدید، مربوط به نسخه بعدی جی تی ای است.

راک استار به احتمال زیاد تصمیم دارد تا جی تی ای 6 را تا پایان سال جاری میلادی آماده عرضه کند. البته این اطلاعات در حالی منتشر شده است که هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از تلاش این کمپانی برای تولید بازی یاد شده منتشر نشده است. شرکت راک استار با این حال ممکن است یک بازی ماشین سواری دیگر را آماده عرضه به بازار کند. برخی دیگر از تحلیلگران بر این باور هستند که راک استار می‌تواند نسخه جدید سری بازی‌های مکس پین را آماده عرضه کند که به احتمال زیاد در آن بخش ماشین سواری نیز گسترش و توسعه بیشتری پیدا کرده است.

این بازی به احتمال زیاد برای تمامی پلتفرم‌های پر استفاده شامل پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی آماده عرضه خواهد شد. در صورت صحت داشتن این مسئله راک استار پس از 6 سال قسمت جدید جی تی ای را آماده عرضه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420