لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جست و جوی متن موسیقی‌ها در اپل موزیک به کشورهای دیگر گسترش یافت

جست و جوی متن موسیقی‌ها در اپل موزیک به کشورهای دیگر گسترش یافت

 شرکت اپل امروزه اعلام کرده که از این پس پشتیبانی از قابلیت جست و جوی موسیقی‌ها بر اساس متن و نام را به کشورها و زبان‌های دیگر نیز گسترش می‌دهد.

بر این اساس، کاربرانی که در کشورهایی غیر از آمریکا زندگی می‌کنند می‌توانند با تهیه اکانت پریمیوم اپل موزیک به موسیقی‌ها بر اساس متن آن‌ها دسترسی داشته باشند. تا پیش از این تنها کاربران آمریکایی که از اپل آیدی و آی پی‌های مربوط به این کشور به سرویس اپل موزیک متصل می‌شدند امکان دسترسی به این قابلیت را داشتند.

اما حالا اپل تصمیم گرفته تا در توسعه نسخه جدید اپل موزیک قابلیت پخش و جست و جوی موسیقی‌ها بر اساس متن را به کاربران دیگر کشورها نیز ارائه دهد. بر این اساس کاربران در تمامی کشورهای انگلیسی زبان شامل استرالیا، کانادا، انگلستان در کنار آمریکا می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

علاوه بر این، اپل این قابلیت را برای کاربرانی که در کشورهای غیر انگلیسی زبان نیز زندگی نمی‌کنند ارائه داده است. این کشورها شامل آلمان، ایرلند، آفریقای جنوبی، مکزیک، اسپانیا، نیوزلند و فرانسه می‌شوند و افرادی که اپل آیدی و آی پی آن‌ها به این کشورها متصل باشد می‌توانند از قابلیت یاد شده برای انجام کارهای مختلف خود استفاده کنند.

برای جست و جوی یک موسیقی بر اساس متن آن می‌توان با باز کردن اپلیکیشن اپل موزیک وارد بخش جست و جو شده و در آن بخشی از متن موسیقی را سرچ کرد تا بر اساس نتایج موسیقی مورد نظر را انتخاب و پخش کرد. اپل همچنین اعلام کرده که این قابلیت می‌تواند برای کنترل و پخش پلی لیست‌های مختلف نیز آماده شود. پشتیبانی از جست و جوی مبتنی بر متن موسیقی‌ها برای اپل موزیک ارائه شده در آیفون، آیپد، اندروید، مک او اس و اپل تی وی قابل استفاده است و کاربران محدودیتی در زمینه استفاده از آن در دستگاه‌های مختلف ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373