لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات جدیدی از تلاش اپل برای حذف ناچ از آیفون‌ها منتشر شد

اطلاعات جدیدی از تلاش اپل برای حذف ناچ از آیفون‌ها منتشر شد

 یکی از شرکت‌های تأمین کننده قطعات آیفون‌ها به تازگی اطلاعاتی را منتشر کرده که طی آن مشخص شده است که شرکت اپل احتمالاً به دنبال حذف کردن ناچ از آیفون‌های مبتنی بر فیس آیدی است.

اطلاعات منتشر شده از طرف کمپانی AMS حاکی از آن است که شرکت اپل به دنبال تعبیه سنسورهای تشخیص سه بعدی چهره زیر پنل‌های اولد است که باعث می‌شود تا ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر به طور کامل از دستگاه حذف شود. خبرگزاری رویترز که این اطلاعات را اولین بار از کمپانی AMS دریافت و آن‌ها را منتشر کرده توضیح داده که اپل می‌تواند با قرار دادن سنسورهای تشخیص پرتوهای فروسرخ در زیر نمایشگر به طور کامل بر چالش‌های مربوط به حذف ناچ مسلط شود.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که آیفون‌های پرچم‌دار که در سال 2019 آماده عرضه می‌شوند، دیگر دارای بریدگی ناچ در قسمت بالای نمایشگر خود نباشند یا دست کم این بریدگی به طرز قابل توجهی کوچک شود.

شرکت AMS تصمیم دارد تا قطعات مربوط به این سنسورها را برای اپل تأمین کند و در سال 2019 قرار است آیفون‌های اپل با طراحی ویژه و منحصر به فرد که در آن ناچ و بریدگی وجود ندارد آماده عرضه به بازار شوند. این کمپانی تلاش دارد تا قطعه‌ای با عنوان TCS3701 را برای اپل تولید کند که باعث می‌شود تا سیستم تشخیص چهره فیس آیدی در قسمت بالایی نمایشگر محو شود و دیگر اپل نیازی به قرار دادن ناچ بزرگ در دستگاه‌های خود نخواهد داشت.

گفتنی است که AMS تا پیش از این نیز وظیفه تولید قطعات مربوط به فیس آیدی را بر عهده داشته است و حالا نیز تصمیم دارد تا به همکاری خود با کمپانی اپل ادامه دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف این کمپانی، آیفون‌های 2019 فقط دارای یک دوربین سلفی و یک میکروفون در قسمت بالایی خود خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت