لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت اسپاتیفای برای پشتیبانی بهتر از دستگاه‌های جدید اپل منتشر شد

آپدیت اسپاتیفای برای پشتیبانی بهتر از دستگاه‌های جدید اپل منتشر شد

 شرکت توسعه دهنده اسپاتیفای به تازگی نسخه آی او اس و واچ او اس اپلیکیشن پخش موسیقی خود را آپدیت کرده تا با مدل‌های جدید دستگاه‌های اپل سازگارتر شود.

بر این اساس نسخه جدید اپلیکیشن اسپاتیفای برای آی او اس با سازگاری بهتر با رزولوشن آیفون XS، XS Max و XR آماده عرضه شده است. کاربران آیفون‌های جدید تا پیش از این به دلیل عدم سازگاری این اپلیکیشن با رزولوشن دستگاه‌های خود امکان استفاده بهینه از رابط کاربری این اپلیکیشن را نداشتند. اما حالااسپاتیفای در توسعه نسخه جدید اپلیکیشن آی او اس این مشکلات را برطرف کرده است. بر این اساس به کاربران آیفون‌های جدید توصیه می‌شود تا نسخه 8.4.85 این اپلیکیشن را برای استفاده بهینه‌تر از دستگاه‌های خود از اپ استور دانلود و نصب کنند.

نسخه واچ او اس این اپلیکیشن همچنین با سازگاری هر چه بیشتر با اپل واچ سری 4 آماده عرضه شده است که می‌توان با استفاده از آن به صورت بهینه‌تر از موسیقی‌ها در ساعت هوشمند لذت برد. اسپاتیفای مدت کوتاهی است که نسخه واچ او اس اپلیکیشن رسمی هود را برای کاربران اپل واچ آماده عرضه کرده است. با این حال بسیاری از کاربران اپل واچ‌های جدید برای نصب و استفاده از این نرم افزار با مشکلات مربوط به عدم سازگاری با رزولوشن دستگاه خود مواجه بودند.

اپل واچ سری4 رزولوشن و سایز بزرگ‌تری نسبت به اپل واچ‌های سری قدیمی‌تر دارد و بر این اساس بسیاری از اپلیکیشن‌ها نیاز به بهینه سازی برای اجرای هر چه بهتر در این دستگاه‌ها داشته‌اند. اسپاتیفای اعلام کرده که از این پس در نسخه جدید اسپاتیفای در اپل واچ امکان گوش کردن موسیقی‌ها به صورت آفلاین را به کاربران اکانت پریمیوم خود ارائه می‌دهد و با استفاده از آن کاربران می‌توانند به صورت مستقل از آیفون موسیقی‌ها را در ساعت هوشمند اپل واچ خود گوش کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420