لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاور آیپد پرو 2018 به همراه کیبورد و جای اپل پنسل منتشر شد

کاور آیپد پرو 2018 به همراه کیبورد و جای اپل پنسل منتشر شد

Zagg یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولی لوازم جانبی شرکت اپل است که به تازگی از محصولات جدید خود برای آیپد پرو 2018 رونمایی کرده است.

محصول جدید این کمپانی یک کاور اختصاصی برای آیپد پرو است که علاوه بر محافظت از تبلت، امکان اتصال اپل پنسل را نیز به کاربران می‌دهد. این کاور دارای یک کیک استند اختصاصی و همچنین کیبورد داخلی است که می‌تواند آیپد پرو 2018 را شبیه به سری دستگاه‌های مایکروسافت سرفیس نگهداری کند.

تا پیش از این ظاهر استفاده از تبلت‌ها آن هم به همراه کیک استند و کیبورد روبروی آن‌ها مختص سرفیس های شرکت مایکروسافت بودند؛ اما حالا Zagg با رونمایی از این محصول به کاربران آیپد پرو شرکت اپل این امکان را داده تا همانند ظاهر سرفیس ها از دستگاه خود استفاده کنند. این کاور دارای کیبورد اختصاصی خود است و به صورت فولیو طراحی شده که روی نمایشگر دستگاه را می‌گیرد.

با استفاده از این دستگاه می‌توان آیپد پرو را همانند لپ تاپ‌ها و دستگاه‌های هیبریدی جدا شونده دیگر مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای 7 رنگ متفاوت بوده و با قیمت 100 دلار برای آیپد 9.7 اینچ و 130 دلار برای آیپد 11 و 12.9 اینچ آماده عرضه به بازار شده است.

جند این محصول به گونه‌ای طراحی شده که دستگاه شباهت زیادی به لپ تاپ‌ها پیدا کند. اپل پنسل به عنوان قلم استایلوس اختصاصی آیپد پرو در قسمت بالایی و گوشه افقی این محصول به صورت افقی قرار می‌گیرد و می‌توان به صورت سریع و بهینه به آن دسترسی داشت.

با وجود کاربردی بودن این کاور بسیاری از کاربران ممکن است تمایل بیشتری به استفاده از اسمارت کیبورد آیپد پرو داشته باشند که علاوه بر تعبیه یک کیک استند ویژه و منحصر به فرد به کاربران این امکان را می‌دهد تا از نمایشگر دستگاه خود به صورت ایمن محافظت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373