لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی از اولین تلویزیون مبتنی بر اندروید با هوم کیت و ایرپلی 2 رونمایی کرد

سونی از اولین تلویزیون مبتنی بر اندروید با هوم کیت و ایرپلی 2 رونمایی کرد

 شرکت سونی در جریان کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه CES 2019 از اولین تلویزیون هوشمند مبتنی بر اندروید تی وی خود با پشتیبانی از ایرپلی 2 و هوم کیت رونمایی کرد.

روز گذشته دو شرکت سامسونگ و ال جی نیز از پروژه اختصاصی خود برای توسعه تلویزیون‌های هوشمند خود با پشتیبانی از آیتونز و ایر پلی 2 رونمایی کرده بوند و حالا سونی به عنوان اولین توسعه دهنده تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ندروید شناخته می‌شود که از سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم و کنترل خانه‌های هوشمند شرکت اپل پشتیبانی می‌کند.

سونی در جریان این رویداد از دو مدل تلویزیون جدید با پشتیبانی از ایرپلی 2 و هوم کیت رونمایی کرده است. کاربران دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل با استفاده از این تلویزیون‌ها می‌توانند محتوای ویدیویی مختلف را در دستگاه‌های مختلف پخش کنند و همچنین به محتوای کنترلی و مدیریتی خانه‌های هوشمند مبتنی بر هوم کیت نیز دسترسی داشته باشند. محصولات معرفی شده در جریان این رویداد شامل یک تلویزیون هوشمند با پنل اولد و پشتیبانی از تصاویر 4K با عنوان A9G و یک تلویزیون هوشمند با پنل ال سی دی دارای پشتیبانی از تصاویر 8K با عنوان Z9G می‌شود.

بر این اساس کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و اندروید از این پس می‌توانند با استفاده از تلویزیون‌های هوشمند سونی محتوای مختلف را از طریق آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک خود به تلویزیون هوشمند انتقال داده و محتوای آن را در نمایشگرهای بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر مشاهده کنند.

بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که عدم موفقیت اپل در زمینه فروش هوم پاد به عنوان یک اسپیکر هوشمند اختصاصی و توقف پروژه توسعه تلویزیون اختصاصی اپل باعث شده تا این کمپانی تصمیم به شروع همکاری با دیگر کمپانی‌های موفق در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری بگیرد.

تا پیش از این بسیاری از کاربران دستگاه‌های اندرویدی می‌توانستند محتوای مختلف در تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل‌های مختلف را کنترل کنند. اما کاربران آیفون‌ها تنها از طریق اپل تی وی امکان دسترسی به این قابلیت‌ها را داشتند و حالا اپل با همکاری جدید خود با شرکت‌های تلویزیون سازی این محدودیت را حذف کرده است.ی 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373