لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارباب حلقه‌های لگو از استیم حذف شد

ارباب حلقه‌های لگو از استیم حذف شد

شرکت برداران وارنر به عنوان صاحب امتیاز بازی لگو ارباب حلقه‌ها، به تازگی تصمیم به حذف این بازی از شبکه پخش و انتشار بازی استیم گرفته است.

بر این اساس کاربران سرویس پخش بازی استیم دیگر امکان دسترسی به نسخه لگوی بازی ارباب حلقه‌ها را نخواهند داشت. این بازی توسط استودیوی سگا طراحی و تولید شده بود که قرار بود در آینده نزدیک محتویات قابل دانلود نیز برای آن‌ها آماده عرضه شود. محتوای قابل دانلود یا همان دی ال سی‌های ارائه شده در این بازی‌ها قرار بود تا بخش‌هایی از سری فیلم‌های هابیت را نیز در این مجموعه از بازی‌ها بگنجاند اما خبر نه چندان خوشایند برای کاربران سرویس استیم این است که دیگر این بازی برای کاربران این سرویس قابل دسترس نیست.

صاحب امتیاز بخش این بازی هنوز هیچ توضیحی در مورد حذف این بازی از شرکت استیم نداده است و هنوز معلوم نیست که این بازی به چه دلیلی از مجموعه بازی‌های ارائه شده در استیم حذف شده است. استیم نیز از طرف دیگر هنوز هیچ گزارش و توضیحی در مورد حذف این بازی از سرویس خود ارائه نداده است.

در این میان کاربران سرویس استیم در صورت تمایل به اجرای این بازی فعلاً امکانی برای دانلود این بازی ندارند. پیش بینی می‌شود تا در آینده نزدیک این مسئله حل شده و کاربران بتوانند این بازی را دوباره دانلود کرده و آن را در دستگاه خود اجرا کنند و نسخه لگو بازی‌های مختلف یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های اختصاصی بازی‌های مختلف است که طرفداران ویژهو خاص خود را دارد. بر این اساس بسیاری از کاربران سرویس استیم ممکن است در آینده تمایلی به اجرای این سرویس نداشته باشند و در آینده به سرویس‌های جایگزین که بازی‌های محبوب آن‌ها را در خود دارد رو بیاورند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420