لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وال استریت ژورنال وضعیت بد اپل در پایان 2018 را توضیح داد

وال استریت ژورنال وضعیت بد اپل در پایان 2018 را توضیح داد

خبرگزاری وال استریت ژورنال به تازگی طی مقاله‌ای وضعیت بد شرکت اپل را در ماه‌های پایانی سال 2018 توضیح داده است.

اپل در گزارش مالی ابتدای 2019 خود اعلام کرده که ارزش سهام این شرکت به دلیل پیش بینی‌ها مربوط به کاهش میزان فروش آیفون XR کاهش پیدا کرده است. بر این اساس این کمپانی ضرر زیادی را به خاطر تولید این تلفن هوشمند محل شده است. بسیاری از طرفداران تلفن‌های هوشمند آیفون استقبال زیادی از آیفون XR در بازار جهانی نکردند و این مسئله به‌طور مشخص باعث شد تا سهام این کمپانی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند و حتی برخی از تحلیلگران اعلام کنند که این کمپانی در تولید محصولات باکیفیت و پرچم‌دار موفق‌تر از تولید محصولات میان رده و ارزان قیمت‌تر است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال دلیل اصلی کاهش سهام شرکت اپل به خاطر آیفون XR به بازار چین و عدم رقابت این کمپانی در این کشور مربوط است. چین یکی از مهم‌ترین بازارها برای تلفن‌های هوشمند به‌حساب میاید که جمعیت بالای کاربران آن بازار هدف مناسبی برای بسیاری از شرکت های جهان به‌حساب میاید.

وال استریت ژورنال توضیح داده است که اپل در تولید آیفون XR و عرضه قابلیت 2 سیم کارت به صورت هم‌زمان بازار این کشور را هدف قرار داده بود تا با دیگر کمپانی‌های فعال در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت رقابت کند. با این حال مشخص شده است که آیفون XR همچنان از بسیاری از تلفن‌های هوشمند مشابه خود که به عنوان دستگاه‌های میان رده به بازار آمده‌اند گران قیمت‌تر است و به همین دلیل چینی‌ها تمایلی به خرید این محصول در بازار کشور خود را ندارند. این مسئله به‌طور مشخص باعث شده تا شرکت اپل ضرر قابل توجهی را در پایان سال 2018 متحمل شود و به‌احتمال زیاد دیگر تمایلی به تولید دستگاه‌های میان رده در بازار جهانی نداشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373