لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خروج نتفلیکس از اپ استور 256 میلیون دلار در سال به اپل ضرر میزند

خروج نتفلیکس از اپ استور 256 میلیون دلار در سال به اپل ضرر میزند

 بر اساس بررسی‌های انجام شده، شرکت اپل بابت عدم دریافت حق کمیسیون فروش اشتراک نتفلیکس بیش از 256 میلیون دلار در سال ضرر را متحمل خواهد شد.

نتفلیکس از دو هفته پیش تصمیم گرفت تا دیگر حق اشتراک‌های خود را از طریق اپ استور به کاربران نفروشد. این کمپانی اعلام کرده بود که مهم‌ترین دلیل این اقدام به دلیل افزایش قابل توجه حق کمیسیون شرکت اپل از فروش محصولات دیجیتالی در پلتفرم اختصاصی خود بوده است. تا پیش از این اپل بابت فروش هر اشتراک نتفلیکس در اپ استور به کاربران دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و مک او اس 30 درصد حق کمیسیون دریافت می‌کرد که نتفلیکس و بسیاری از توسعه دهندگان سرویس‌های دیجیتالی از این مسئله ناراضی بوده‌اند.

نتفلیکس پس از این مسئله اعلام کرد که از این به بعد فرایند فروش اشتراک از طریق اپلیکیشن‌ها و خرید درون برنامه‌ای ممکن نیست و کاربران باید حتماً از طریق نسخه وب در آیفون و آیپد اقدام به خرید اشتراک کنند. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از تحلیلگران تصمیم به بررسی سرنوشت همکاری میان اپل و نتفلیکس بگیرند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، کاربران پس از این اقدام همچنان تمایل به استفاده از نتفلیکس دارند و این مسئله باعث کاهش تعداد کاربران این سرویس پخش محتوای ویدیویی نشده است. بر این اساس تنها ضرر کننده این اقدام شرکت نتفلیکس، کمپانی اپل خواهد بود که دیگر حق کمیسیون بابت فروش محصولات دیجیتالی نتفلیکس را از کاربران دریافت نمی‌کند. این مسئله باعث شده تا شرکت اپل درآمد سالیانه خود که معادل 256 میلیون دلار بوده را بابت عدم دریافت کمیسیون از نتفلیکس از دست بدهد.

این مسئله ممکن است در آینده باعث تشویق سرویس‌های دیجیتالی دیگر نظیر اسپاتیفای و آمازون پرایم شود تا آن‌ها نیز به صورت مستقل سرویس‌های خود را به کاربران بفروشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373