لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از آیفون 2019 به همراه 3 لنز منتشر شد

تصاویر مفهومی از آیفون 2019 به همراه 3 لنز منتشر شد

اخیراً تصاویری منسوب به آیفون 2019 منتشر شده است که حاکی از آن است که اپل احتمالاً در جریان رویداد سپتامبر امسال خود از تلفن هوشمندی با سه لنز در قسمت پشتی رونمایی می‌کند.

این تصاویر توسط Steve Hemmerstoffer طراحی شده و در وب سایت هندی زبان Digit منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات نسل جدید آیفون که در سال 2019 آماده عرضه و انتشار می‌شود، شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی استوانه‌ای شکل در قسمت پشتی آیفون را حذف کرده و به جای آن از طراحی مثلث شکل استفاده کند. این طراحی مربع شکل شامل سه لنز با چیدمان مثلثی و یک فلاش در قسمت بالایی سمت راست می‌شود.

در این تصاویر مفهومی همچنین اپل جایگاه میکروفون پشتی را نیز تغییر داده است و آن را در بخش دوربین سه گانه قرار داده تا روند ضبط صدا و حذف نویز از تماس‌ها بهبود یابد. طراح این تصویر مفهوم اعلام کرده که اپل به احتمال خیلی زیاد از این طراحی به منظور بهبود قابلیت‌های مبتنی بر اجرای واقعیت افزوده و بستر نرم افزاری ARKit استفاده می‌کند.

با وجود انتشار این ویدیو از طرف یکی از مهم‌ترین طراحان تصاویر مفهومی، هنوز شرکت اپل و منابع رسمی در آن صحت این شایعات و همچنین وجود محصولی با این طراحی را تائید نکرده است. گفتنی است که در تصاویر مفهومی منتشر شده از طرف این طراح آیفون جدید شرکت اپل با عنوان آیفون ایکس آی یا همان آیفون یازده معرفی شده است. تا پیش از این شایعات زیادی در مورد آیفون 11 منتشر شده بود که بسیاری از آن‌ها بر این ادعا بودند که آیفون 11 شرکت اپل در سال 2018 رونمایی می‌شود؛ اما اپل در سال 2018 از آیفون‌های خود با عنوان XS، XS Max و XR رونمایی کرد.

علاوه بر این باید یادآور شد که مینگ چی کو پیش بینی‌هایی در زمینه تولید آیفون‌ها با لنز سه گانه در سال 2020 کرده بود که البته هنوز هیچ چیز در مورد عرضه محصولات آتی شرکت اپل معلوم نیست. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420