لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیتونز احتمالاً در تلویزیون‌های سامسونگ آماده اجرا می‌شود

آیتونز احتمالاً در تلویزیون‌های سامسونگ آماده اجرا می‌شود

شرکت اپل روز گذشته طی بیانیه‌ای ضمن اعلام تصمیم برای ارائه سیستم ارتباطی ایر پلی 2 در تلویزیون‌های هوشمند، اعلام کرده که این کمپانی تصمیم دارد تا اپلیکیشن آیتونز را برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ آماده عرضه کند.

بر اساس این تصمیم، در آینده نزدیک کاربرانی که از دستگاه‌های اپل در کنار تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنند، خواهند توانست تا به نرم افزارهای رسمی و محتوای قابل ارائه در آیتونز از طریق تلویزیون هوشمند خود دسترسی داشته باشند.

تصمیم اپل برای ارائه چنین قابلیتی در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ باعث شده تا بسیاری از کاربران سؤالات ویژه‌ای را در مورد نحوه کارکرد آیتونز در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را مطرح کنند. بسیاری از کاربران پیش از تمایل به استفاده از این قابلیت می‌خواهند که اپل این مسائل را پیش از عرضه این قابلیت برای کاربران مشخص کند.

سؤالات اصلی کاربران در مورد نحوه سرویس دهی آیتونز در اپل تی وی شامل موارد زیر می‌شود:

1.آیا اپل به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ امکان ذخیره اطلاعات کاربران را می‌دهد. این مسئله به آن معنا است که آیا سامسونگ از طریق آیتونز می‌تواند اطلاعات مربوط به خریم خصوصی کاربران را به صورت ایمن حفظ کند و آن‌ها را در اختیار کاربران قرار ندهد؟
2.تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی Tizen استفاده می‌کنند که از طرف این شرکت کره‌ای شخصی سازی شده‌اند. آیا اپل برای توسعه آیتونز در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ تصمیم به تشکیل یک تیم توسعه برای سیستم عامل تایزن دارد و می‌تواند باگ‌های مربوط به آن را برطرف کند یا اپل سفارش توسعه این اپلیکیشن‌ها را به شرکت دیگری و از جمله آن‌ها سامسونگ خواهد داد.
3.تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ امروزه تمامی سرویس‌های پخش محتوای مبتنی بر بستر اینترنت را پشتیبانی می‌کنند، حال سؤال اصلی این است که در صورت ارائه آیتونز در این تلویزیون‌ها سرنوشت اپل تی وی به عنوان یک ستا آپ باکس دیجیتالی مستقل چه خواهد شد؟
4.اپل در زمان معرفی اپل تی وی 4K به خاطر پشتیبانی از استاندارد HDR سروصدای زیادی به پا کرد. این در حالی است که تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از Dolby Vision پشتیبانی نمی‌کنند. حال سرنوشت کاربرانی که از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و آیتونز در آن‌ها استفاده می‌کنند چه خواهد شد؟

اپل هنوز به این سؤالات پاسخ نداده است و هنوز معلوم نیست که کاربران آیتونز در تلویزیون هوشمند سامسونگ چگونه از سرویس‌های اپل بهره خواهند برد 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373