لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از ایرپلی 2 به تلویزیون‌های هوشمند میاید

پشتیبانی از ایرپلی 2 به تلویزیون‌های هوشمند میاید

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا با همکاری شرکت های تولید کننده تلویزیون‌های هوشمند نظیر سامسونگ و ال جی سیستم ارتباطی ایرپلی 2 را به تمامی کاربران این تلویزیون‌ها ارائه دهد.

ایرپلی 2 سیستم ارتباطی بی‌سیم اختصاصی شرکت اپل است که تا پیش از این تنها در محصولات این شرکت قابل استفاده بود. بر این اساس کاربران تنها از طریق اپل تی وی امکان انتقال محتوای ویدیویی و تصویری را از دستگاه‌های مختلف شامل مک بوک، آیمک، آیفون و آیپد را به تلویزیون‌ها و نمایشگرهای بزرگ‌تر داشتند.

اپل از سال گذشته تصمیم به ارائه مجوزهای لازم برای استفاده و ارائه سیستم ارتباطی ایرپلی را به تولید کنندگان اسپیکرهای هوشمند داده بود و حالا این کمپانی جدیداً تصمیم گرفته تا تلویزیون‌های جدید و هوشمند را نیز به این سیستم ارتباطی تجهیز کند. اپل اعلام کرده که طی این اقدام، مجوزهای لازم برای عرضه ایرپلی 2 به تولید کنندگان تلویزیون‌ها و نمایشگرهای هوشمند می‌فروشد و پس از آن کاربران می‌توانند به صورت مستقیم از طریق دستگاه‌های هوشمند و کامپیوترهای خود محتوای صوتی و تصویری را در دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی را در تلویزیون خود با نمایشگر بهتر ببینند.

اپل البته با وجود ارائه این اطلاعات، هنوز جزئیات روند کارکرد این محصولات را منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست که قابلیت انتقال تصویر رابط کاربری دستگاه‌های مک و مبتنی بر سیستم عامل آی او اس را به تلویزیون‌های هوشمند دارند یا کاربران دستگاه‌های اپل همچنان به استفاده از اپل تی وی و همچنین کابل‌های ارتباطی محدود هستند.

اپل در بیانیه خود همچنین اطلاعاتی از تلاش خود برای عرضه دستیار دیجیتالی سیری در تلویزیون‌های هوشمند سخن به میان آورده است با این حال هنوز معلوم نیست که این دستیار صوتی چه زمانی در اختیار کاربران دستگاه‌های هوشمند و تلویزیونی‌های مبتنی بر کدام سیستم عامل‌ها قرار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373