لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پروژه توسعه واقعیت مجازی نینتندو توسعه یافت

پروژه توسعه واقعیت مجازی نینتندو توسعه یافت

شرکت نینتندو تصمیم دارد تا در آینده نزدیک محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت VGR شرکت نینتندو از همین حالا پروژه توسعه محصولات مبتنی بر واقعیت مجازی خود را شروع کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از این محصولات رونمایی کند. بسیاری از تحلیلگران اعلام کرده‌اند که سال 2019 زمان معرفی و عرضه کنسول‌های نسل نهم در بازار است و به همین دلیل شرکت‌های فعال در زمینه تولید و عرضه کنسول‌های بازی نظیر سونی، مایکروسافت و نینتندو تصمیم دارند تا در جریان این سال از محصولات جدید خود رونمایی کنند.

علاوه بر این تحلیلگران دیگری نیز وجود دارند کهعرضه کنسول‌های نسل نهم به بازار را صحیح نمی‌دانند و فکر می‌کنند که کمپانی‌های تولید کننده این محصولات بیشتر روی معرفی و عرضه محصولات پیشرفته‌تر از کنسول‌های نسل پیشین خود تمرکز خواهند کرد.

از طرف دیگر شرکت نینتندو تا حدودی دیرتر از کمپانی‌های سونی و مایکروسافت کنسول نسل هشتم خود را آماد عرضه به بازار کرد و به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد تا به جای معرفی یک کنسول جدید، اکسسوری‌های ویژه‌ای را برای آن گسترش دهد. بر این اساس بسیاری از تحلیلگران به اتفاق این مسئله را تائید کرده‌اند که نینتندو و مایکروسافت در سال 2019 برای رقابت هر چه بیشتر با پلی استیشن 4 پرو و شرکت سونی، کنسول‌های خود را به سیستم اجرای بازی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده تجهیز خواهند کرد.و

بر این اساس پیش بینی می‌شود تا کمپانی نینتندو در سال جاری میلادی از ابزارهای مناسب برای اجرای بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی در نینتندو سوئیچ رونمایی کند. به همین دلیل پیش بینی‌ها حاکی از ان است که نینتندو در جریان رویداد E3 2019 از ابزارهای مبتنی بر واقعیت مجازی نینتندو سوئیچ رونمایی کند و پس از آن بازی‌های مبتنی بر این اکسسوری‌ها را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373