لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بزرگ‌ترین دردسر اپل در سال 2019 مشخص شد

بزرگ‌ترین دردسر اپل در سال 2019 مشخص شد

 بر اساس بررسی‌های انجام شده شرکت اپل ممکنت است با یک پرونده قانونی بسیار حساس در زمینه افزایش سهام خود در سال 2019 مواجه شود.

تیم کوک مدیرعامل اجرایی شرکت اپل در گزارش مالی سه ماهه چهارم 2018 اعلام کرده بود که این کمپانی کسب و کار قدرتمندی را در چین به وجود آورده است و معاملات سیاسی به هیچ وجه روی فعالیت‌های این کمپانی تأثیر منفی نخواهد گذاشت. تیم کوک به سهام داران این امیدرا داده بود که اپل به هیچ وجه کسب و کار خود را از چین بیرون نمیاورد و این کمپانی همچنان به فعالیت خود در زمینه اسمبل و تأمین قطعات مربوط به دستگاه‌های مختلف در این کشور ادامه خواهد داد.

در این میان، مشخص شده است که اپل به دلیل مسائل سیاسی اخیر نظیر جنگ تجاری دولت وقت آمریکا و چین مجبور به ترک این کشور شده است و به احتمال زیاد شعبه‌ای از کارخانه فاکس کان را در هند تأسیس خواهد کرد. اپل اعلام کرده در آینده نزدیک محصولات خود را در کشور هند تولید و عرضه می‌کند.

این مسئله باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های تحلیلی نظیر Bronstein, Gewirtz & Grossman به تازگی اعلام کننده که اپل در آینده با مشکلات مربوط به باز شدن پرونده‌های مربوط به شکایت سهام داران مواجه شود. بسیاری از سهام داران ممکن است از کمپانی اپل بابت خروج از چین و کاهش سهام این شرکت در طول سه ماهه گذشته شکایت کنند و بابت این مسئله از اپل درخواست غرامت کنند.

علاوه بر این، بسیاری از سهام داران ممکن است تمایل به فروش انبوه سهام اپل پیدا کنند که این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا ارزش سهام این کمپانی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. این مسئله در کنار بررسی‌ها و نظرات منفی نسبت به برخی از محصولات این کمپانی و مبارزه‌های قانونی علیه کوالکام باعث شده تا دردسرهای اپل در سال 2019 افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373