لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به ادعاهای مربوط به خم شدن آیپد پرو 2018 واکنش نشان داد

اپل به ادعاهای مربوط به خم شدن آیپد پرو 2018 واکنش نشان داد

پس از انتشار ویدیوهای مربوط به خم شدن آیپد پرو 2018 در یوتیوب، شرکت اپل در مورد این مسئله به صورت رسمی واکنش نشان داده است و بیانیه‌ای را در مورد این مسئله صادر کرده است.

اپل در این بیانیه ابتدا به روند بهبود قابلیت اتصال آیپد پرو 2018 به شبکه وای فای و سیم کارت پرداخته است و اعلام کرده که در طراحی جدید یک بند عمودی به منظور بهبود بازدهی آنتن دهی در شبکه همراه رادیویی را به این محصول اضافه کرده است. این بند نوار شکل به صورت کاملاً ویژه و منحصر به فرد در کنار افقی قرار گرفته است و در حاشیه آن بخش‌های پلاستیکی در کنار آلومینیوم تعبیه شده تا فرایند آنتن دهی دستگاه بهینه‌تر شود.

این مسئله در نهایت باعث شده تا اپل بتواند تا 400 میکرون آیپد پرو 2018 را نازک‌تر از قبل طراحی و تولید کند و در عین حال آنتن دهی بهتری را نسبت به نسل‌های قبلی به کاربران ارائه دهد. اپل اعلام کرده که در طراحی آیپد پرو تلاش کرده که تا یک دستگاه به شکل یک تکه کاغذ را تولید کند که قابلیت حمل آن بسیار بالا است. این مسئله ممکن است باعث نازک شدن بیش از اندازه آیپد پروی 2018 شده باشد اما باعث کاهش میزان مقاومت آن در برابر ضربه‌های گوناگون نشده است.

اپل به طور غیرمستقیم به ویدیوهای منتشر شده در مورد خم شدن آیپد پرو 2018 اشاره کرده و اعلام کرده که فشار وارده به دستگاه در این ویدیوها بسیار زیاد است و قطعاً هر دستگاهی در قالب تبلت ممکن است تحت این فشارها خم شود. اپل به طور کامل به کاربران ضمانت داده که این مسئله باعث اختلال در روند کاربری با آیپد پروها نمی‌شود و در صورت عدم رضایت از آیپد پرو کاربران می‌توانند به اپل استورهای رسمی و دریافت مشاوره‌های مربوطه مراجعه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373