لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات مربوط به طراحی گلکسی اس 10 فاش شد

اطلاعات مربوط به طراحی گلکسی اس 10 فاش شد

 اخیراً تصاویری در مورد نحوه طراحی گلکسی اس 10 فاش شده است که نشان می‌دهد که شرکت کره‌ای برای بار دیگر تصمیمی دارد تا از طراحی ویژه خود در قسمت جلویی تلفن‌های هوشمند استفاده کند.

سامسونگ تا پیش از این و مشخصاً در زمان معرفی گلکسی A8s از طراحی ویژه برای قرار دادن دوربین جلویی گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده بود و حالا این کمپانی در معرفی نسخه جدید پرچم‌دار خود نیز تصمیم دارد تا از همین طراحی استفاده کند.

ایوان بلس یکی از افشا کنندگان معروف در زمینه محصولات معرفی نشده در دنیای فناوری به تازگی تصویری را از گلکسی اس 10 منتشر کرده است که نشان از آن دارد که در قسمت بالایی و سمت راست نمایشگر این تلفن هوشمند یک حفره را برای تعبیه دوربین‌های سلفی ایجاد کرده است.

گلکسی اس 10 قرار است به عنوان محصولی ویژه آماده عرضه شود؛ چرا که سال 2019 دهمین سالگرد معرفی اولین سری از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس است و سامسونگ تصمیم دارد تا به تقلید از اپل سروصدای رسانه‌ای زیادی را به وجود آورد. با وجود این مسئله، مشخص شده است که گلکسی اس 10 بدون دوربین تشخیص چهره به صورت سه بعدی تولید و عرضه شده است و این محصول قرار نیست به همراه سیستم احراز هویت ایمن مشابه با فیس آیدی به کاربران ارائه شود.

سامسونگ همچنان تصمیم دارد تا در تولید پرچم‌دار جدید خود از طراحی‌های گذشته خود استفاده کند و از اپل در زمینه تولید سیستم احراز هویت سه بعدی مبتنی بر تشخیص چهره عقب بماند.

گلکسی 10 اس قرار است همانند سالیان گذشته در جریان نیمه اول سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار جهانی شود. گفتنی است که این محصول دارای نمایشگر 6.1 اینچ است و کره‌ای‌ها تصمیم دارد تا با معرفی آن با شرکت اپل و آیفون‌های تولید شده آن رقابت ویژه‌ای را به راه بی اندازند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420