لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از سرویس‌ Spectrum در اپل تی وی 7.50 دلار در ماه هزینه خواهد داشت

استفاده از سرویس‌  Spectrum  در اپل تی وی 7.50 دلار در ماه هزینه خواهد داشت

 شرکت Spectrum اعلام کرده که تصمیم به عرضه سرویس‌های خود در اپل تی وی دارد و کاربران می‌توانند با پرداخت 7.50 دلار محتوای ارائه شده در این سرویس تلویزیونی را تماشا کنند.

مشتریانی که از اپل تی وی نسل چهارم و اپل تی وی 4K استفاده می‌کنند می‌توانند برای 1 تا 24 ماه اشتراک این سرویس را خریداری کرده و به صورت مداوم از محتوای تلویزیونی آن بهره‌مند شوند. گفتنی است که محتوای تلویزیونی ارائه شده در این سرویس باکیفیت فول اچ دی و 4K برای کاربران آماده عرضه شده است و محدودیتی در مورد تماشای آن‌ها باکیفیت بالاتر وجود نخواهد داشت.

تا پیش از این سرویس یاد شده فقط به صورت کابلی محتوای ویدیویی را آماده عرضه در برخی از کشورها کرده بود. اما ارائه محتوای ویدیویی در بستر اینترنت به کاربران این امکان را می‌دهد که از سراسر دنیا بتوانند به این محتویات این سرویس دسترسی داشته باشند.

البته باید گفت که شاید این سرویس برای برخی از کشورها ارائه نشود و کاربران در مناطق غیرقابل پوشش باید با تغییر آی پی دستگاه خود اقدام به دریافت این محتوای خاص کنند. اپلیکیشن سرویس Spectrum از همین حالا در اپ استور ارائه شده در اپل تی وی موجود است و کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت آیتونز یا روش‌های پرداخت دیجیتالی دیگر از این سرویس دیجیتالی به صورت هوشمندانه‌تر استفاده کنند.

گفتنی است که این سرویس فعلاً فقط برای کاربران آمریکایی آماده عرضه شده است و باید اپل تی وی روی اپل آیدی آمریکایی تنظیم شده باشد و در غیر این صورت امکان استفاده بهینه از این سرویس وجود نخواهد داشت.

Spectrum نیازی به ساین آپ کردن و تهیه نام کاربری و پسورد جداگانه ندارد و با همان اپل آیدی کاربران قابل استفاده خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373