لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوچک‌تر شدن ناچ در آیفون 2019 برای بار دیگر تائید شد

کوچک‌تر شدن ناچ در آیفون 2019 برای بار دیگر تائید شد

 بر اساس شایعات منتشر شده اخیر، شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون 2019 بریدگی بالای نمایشگر که با عنوان ناچ شناخته می‌شود را کوچک‌تر می‌کند.

موسسه تحلیلی Atherton در گزارش حدید خود اعلام کرده که اپل در تولید آیفون 2019 علاوه بر تعبیه درگاه یو اس بی تایپ سی به جای لایتنینگ و تاچ آیدی به عنوان سیستم احراز هویت بیومتریک ثانویه، بریدگی ناچ را در طراحی تمام صفحه تلفن‌های هوشمند خود کوچک‌تر می‌کند.

تا پیش از این مجله اینترنتی فوربس اعلام کرده بود که شرکت اپل در سال مالی 2019 تصمیم دارد تا با حذف ناچ از طراحی مشابه با شرکت سامسونگ در تولید نسخه جدید گلکسی A8s استفاده کند. بر این اساس اپل احتمالاً تصمیم دارد تا ناچ را به دو صورت از تلفن‌های هوشمند خود کوچک‌تر یا حذف کند.

در روش اول، نسخه پرچم‌دار آیفون 2019 به همراه فیس آیدی آماده عرضه می‌شود که دارای ناچ کوچک‌تر هستند. این تلفن هوشمند دارای سیستم احراز هویت فیس آیدی است و اپل تاچ آیدی را در زیر نمایشگر آن تعبیه نخواهد کرد. آیفون‌های پرچم‌دار دارای نمایشگر اولد هستند و قرار دادن اسکن اثر انگشت در زیر آن‌ها تقریباً کاری غیرممکن برای اپل به حساب میاید.

در روش دوم اپل در تولید آیفون میان رده 2019 از نمایشگر ال سی دی استفاده می‌کند. این کمپانی می‌تواند با حذف کامل ناچ و تعبیه اسکن اثر انگشت زیر پنل ال سی دی تاچ آیدی را در آن به کاربران قرار دهد. این محصول که به عنوان جایگزین آیفون XR آماده عرضه می‌شود دارای ناچ نیست و دوربین جلویی آن ممکن است با طراحی مشابه با آنچه امروز شرکت سامسونگ در تلفن‌های هوشمند جدید خود استفاده کرده است مورد استفاده قرار بگیرد.

اپل به احتمال زیاد طبق روال هر ساله خود در جریان رویدادی در ماه سپتامبر از مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420