لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغات جالب اپل در CES 2019 باعث ایجاد سروصدای زیادی شد

تبلیغات جالب اپل در CES 2019 باعث ایجاد سروصدای زیادی شد

 کنفرانس CES 2019 قرار است طبق رسم هرساله در شهر لاس وگاس ایالت نوادای آمریکا برگزار شود و حالا تبلیغات جدید شرکت اپل در این شهر باعث ایجاد سروصدای زیادی در میان علاقه‌مندان حوزه فناوری شده است.

شرکت اپل معمولاً در کنفرانس CES که به صورت سالیانه برگزار می‌شود شرکت نمی‌کند با این حال این سایه حضور این کمپانی روی شرکت‌های دیگری که در نمایشگاه CES شرکت می‌کنند سنگینی می‌کند. در این میان اپل امسال با یک بیلبورد تبلیغاتی هوشمندانه سعی کرده تا امنیت آیفون‌ها را به رخ شرکت‌های رقیب و کاربران بکشاند.

اپل از یک ضرب‌المثل معروف که در مورد شهر لاس وگاس گفته می‌شود برای کنایه به امنیت بالای آیفون‌ها استفاده کرده است و به طرز غیرمستقیم به عدم امنیت محصولات رقیب نیز اشاره کرده است. ضرب‌المثل آمریکایی‌ها در مورد شهر لاس وگاس می‌گوید: «هر آنچه در لاس وگاس اتفاق افتاده در لاس وگاس باقی می‌ماند» و حالا اپل از این جمله برای نشان دادن امنیت بالای گوشی خود استفاده کرده است.

در بیلبورد تبلیغاتی اپل در شهر لاس وگاس که در نزدیکی زمان برگزاری CES 2019 نصب شده اپل این جمله را به صورت بزرگ در کنار تصویر شماتیک آیفون قرار داده است: «هر آنچه در آیفون شما اتفاق افتاده، در آیفون شما باقی می‌ماند»

گفتنی است که اپل به احتمال زیاد همانند سال‌های گذشته تصمیمی برای شرکت در جریان کنفرانس CES ندارد با این حال این نمایشگاه قرار است شاهد برگزاری کنفرانس‌های و رویدادهای خاص شرکت‌های رقیب اپل شامل سامسونگ، گوگل و آمازون باشد. به همین دلیل اپل سعی کرده تا با بیلبورد جدید خود در شهر لاس وگاس حضور نامحسوس خود را در این رویداد اعلام کند و به کاربران تأکید کند که اپل برخلاف تمامی کمپانی‌های شرکت کننده در CES 2019 به امنیت و حریم خصوصی کاربران اهمیت بیشتری می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420