لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Mad Box کنسول جدید بازی در راه است

Mad Box  کنسول جدید بازی در راه است

شرکت Mad Studios به تازگی اعلام کرده که تصمیم به توسعه یک کنسول بازی جدید برای رقابت با پلی استیشن و ایکس باکس دارد.

این کنسول بازی قرار است با کیفیت بسیار بالا بازی‌های مختلف را در خود اجرا کند و تصاویر بازی قرار است با فریم ریت 120 فریم بر ثانیه برای اجرای بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی آماده عرضه شود. کنسول یاد شده به احتمال زیاد با عنوان mad Box معرفی می‌شود که قرار است سرعت اجرای بیشتر و سریع‌تری نسبت به کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی داشته باشد.

«ایان بل» مدیر عامل اجرایی کمپانی مد استودیو اعلام کرده که این کنسول قرار است یکی از متحول کننده ترین محصولات در صنعت گیم باشد که می‌تواند در برابر کنسول‌های نسل نهم شرکت‌های سونی و مایکروسافت مقابله کند. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که در جریان رویدادهای برگزار شده در کنفرانس‌های CES 2019 یا E3 2019 این کنسول بازی رونمایی می‌شود.

عمده تمرکز این کنسول بیشتر روی توسعه بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی است و می‌توان بهترین نوع تجربه از این سبک بازی‌ها را در اختیار گیمرها قرار دهد. بازی‌های ارائه شده در این کنسول در گام اول قرار است توسط خود کمپانی مد استودیو آماده عرضه به بازار شوند. با این حال این کمپانی تصمیم دارد تا با عقد قرار داد با شرکت‌ها و استودیوهای ساخت بازی تعداد محصولات قابل اجرا در آن‌ها را افزایش دهد. شرکت مد استودیو اعلام کرده که این کنسول قرار است از لحاظ سخت افزاری کیفیت و قدرت بیشتری نسبت به دستگاه‌های مشابه نظیر پلی استیشن 4، ایکس باکس وان ایکس و نینتندو سوئیچ داشته باشد.

گفتنی است که زمان عرضه این کنسول بازی به بازار جهانی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز معلوم نیست که این کمپانی قرار است چه زمانی محصول جدید خود را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373