لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پاندورا اسپاتیفای را در اجرای آفلاین در اپل واچ پشت سر گذاشت

پاندورا اسپاتیفای را در اجرای آفلاین در اپل واچ پشت سر گذاشت

 سرویس پخش پاندورا به تازگی توانسته میزان پخش آفلاین بیشتری از موسیقی‌های مختلف نسبت به اسپاتیفای در اپل واچ داشته باشد.

این سرویس پخش موسیقی مدت‌ها است که نسخه واچ او اس اپلیکیشن هود را برای کنترل موسیقی‌ها از روی ساعت هوشمند به کاربران ارائه داده است و حالا مشخص شده که این کمپانی به طور کاملاً موفقیت آمیزی در زمینه تولید و توسعه اپلیکیشن ساعت‌های هوشمند عمل کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای اسپاتیفای در زمینه شکست در برابر پاندورا به دلیل عرضه دیر هنگام اپلیکیشن اختصاصی این کمپانی به حساب میاید. اسپاتیفای تنها چند ماه است که از اپلیکیشن رسمی خود در اپل واچ رونمایی کرده است و به همین دلیل بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند شرکت اپل هنوز با آن سازگاری و آشنایی کامل ندارند.

این در حالی است که پاندورا تا به امروز توانسته توجه بیشتری از کاربران اپل واچ را به خود جلب کند و با ارائه قابلیت‌های ویژه به کاربران واچ او اس تعداد کاربران بیشتری در این زمینه داشته باشد. بر این اساس تعداد کاربرانی که از سرویس پاندورا به صورت مستقل در اپل واچ سری 3 و اپل واچ سری 4 استفاده می‌کنند بیشتر از سرویس اسپاتیفای است.

اپل واچ سری 3 و اپل واچ سری 4 به لطف اتصال به سیم کارت‌های الکترونیکی eSIM می‌توانند موسیقی‌های مختلف را در خود به صورت هوشمندانه پخش کنند و لزوماً نیازی ‌به آیفون‌ها ندارند. کاربران این ساعت‌های هوشمند با اتصال به هندزفری‌های بلوتوثی ایرپاد و موارد دیگر می‌توانند موسیقی‌ها را به صورت همراه در دستگاه‌های خود گوش کنند.استفاده از پاندورا در اپل واچ مستلزم نصب بودن سیستم عامل واچ او اس 5 و جدیدتر از آن است که در اپل واچ‌های سری 1 تا 4 پشتیبانی می‌شود و کاربران لزوماً محدودیتی در استفاده از اپلیکیشن این سرویس نخواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420