لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لایتنینگ از آیفون 2019 حذف خواهد شد

لایتنینگ از آیفون 2019 حذف خواهد شد

سال گذشته بود که بسیاری از شایعات و پیش بینی‌ها مطرح شده از طرف تحلیلگران بر این اساس بود که شرکت اپل تصمیم به حذف درگاه لایتنینگ دارد؛ با این حال آیفون‌های 2018 شامل آیفون XS، XS MAX و XR با درگاه لایتنینگ آماده عرضه شدند. اما حالا مشخص شده که این کمپانی احتمالاً تصمیم دارد تا در طراحی و تولید آیفون 2019 لایتنینگ را از محصولات خود حذف کند.

بر اساس گزارش‌هایی که Jean Baptist Su روز گذشته منتشر کرده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا علاوه بر تعبیه تاچ آیدی در آیفون 2019 درگاه لایتنینگ را از آن‌ها حذف کرده و به جای آن از درگاه استاندارد یو اس بی تایپ سی استفاده کند.

اپل مدت‌ها است که به دلیل عدم پشتیبانی از درگاه‌های استاندارد و تولید محصولات مبتنی بر درگاه لایتنینگ از طرف سازمان‌ها و رگولاتوری های دولتی مورد انتقاد قرار گرفته بود. اتحادیه اروپا بارها به اپل بابت عدم استفاده از درگاه‌های استاندارد در تولید محصولات جدید انتقاد کرده بود.

اما حالا شرکت اپل در ماه‌های پایانی سال 2018 در معرفی آیپد پرو نسل 3 درگاه لایتنینگ را حذف کرد و به جای آن درگاه یو اس بی تایپ سی استفاده کرد. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در تولید و عرضه آیفون 2019 همانند آیپد پرو 2018 درگاه لایتنینگ را حذف کرده و به جای آن از درگاه یو اس بی تایپ سی استفاده کند. درگاه یو اس بی تایپ سی به کاربران آیفون‌ها علاوه بر تسهیل در استفاده از آداپتورهای فست شارژ امکاناتصال این تلفن‌های هوشمند به دستگاه‌های مختلف استانداردتر را نیز می‌دهد. یو اس بی تایپ سی علاوه بر شارژ می‌تواند به نمایشگرهای مختلف متصل شود و محتوای تصویری را انتقال دهد یا به صورت سریع داده‌های گوناگون را بین دستگاه‌های مختلف و از طریق کابل انتقال دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420