لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی ممکن است به آیفون‌های 2019 باز گردد

تاچ آیدی ممکن است به آیفون‌های 2019 باز گردد

 شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل ممکن است در سال 2019 و در تولید آیفون 2019 تاچ آیدی را به عنوان سیستم احراز هویت جایگزین به تلفن‌های هوشمند خود باز گرداند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط یکی از تحلیلگران محصولات اپل با عنوان Jean Baptist Su اپل احتمالاً تصمیم دارد تا تاچ آیدی را امسال در کنار فیس آیدی به آیفون‌های خود بیاورد. اپل در طول دو سال گذشته توان تعبیه سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر اولد نداشته است و به همین دلیل این آیفون X در سال 2017 و آیفون XS، XS MAX و XR را بدون این سیستم احراز هویت به بازار عرضه کرده بود. اپل در زمان حذف تاچ آیدی مجبور شد تا از یک سیستم احراز هویت جایگزین استفاده کند که در نهایت منجر به معرفی و عرضه فیس آیدی به آیفون‌ها شد.

اما حالا شرکت اپل ممکن است تصمیم داشته باشد تا با به کار گیری فناوری‌های نوین سنسور اثر انگشت را به آیفون‌های جدید بازگرداند و این بار آیفون‌های 2019 را به همراه دو سیستم احراز هویت بیومتریک آماده عرضه به بازار کند.

در صورت بهینه سازی و استفاده از این روش آیفون‌های 2019 در بخش پایینی نمایشگر تمام صفحه خود مجهز به یک سنسور برای تشخیص اثر انگشت صاحب خود خواهند شد و از آن طریق می‌توانند علاوه بر تشخیص صورت از طریق اثر انگشت نیز قفل دستگاه را برای کاربران باز کنند.

این گزارش‌ها در حالی منتشر شده است که بسیاری از تحلیلگران در مورد صحت آن شک کرده‌اند. این تحلیلگران بر این باور هستند که تعبیه تاچ آیدی در آیفون‌هایی که دارای فیس آیدی و سیستم احراز هویت مبتنی بر چهره به صورت سه بعدی هستند بی‌معنا خواهد بود و این مسئله کار بیهوده‌ای از طرف اپل به حساب میاید و ممکن است این پیش بینی هرگز به حقیقت نپیوندند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373