لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام فروش آیفون 7 و 8 را نیز در آلمان متوقف کرد

کوالکام فروش آیفون 7 و 8 را نیز در آلمان متوقف کرد

شرکت کوالکام طی مبارزه قانونی خود با شرکت اپل به تازگی توانسته فروش آیفون 7 و 8 را نیز در کشور آلمان متوقف کند و این کمپانی دیگر امکان فروش محصولات یاد شده را زا طریق اپل استورهای رسمی ندارند.

کوالکام تا پیش از این موفق شده بود تا فروش آیفون 6 و 6 اس را در کشور آلمان متوقف کند اما حالا این کمپانی توانسته فروش و عرضه آیفون 7 و 8 را نیز متوقف کند و اپل دیگر امکان عرضه این محصولات در اپل استورهای رسمی آلمان را نخواهد داشت. بر اساس گزارش جدید وب سایت TechCrunch کوالکام طی پرونده قانونی که در دادگاه مونیخ مورد بررسی قرار گرفته توانسته برنده شود و اپل را از فروش این تلفن‌های هوشمند در اپل استورهای رسمی بازدارد.

کاربرانی که در آلمان تمایل به خرید آیفون 7 و 8 دارند باید از این پس به عامل‌های فروش غیر رسمی اپل در این کشور مراجعه کنند و اپل به صورت مستقیم امکان فروش این محصولات را نخواهد داشت. دادگاه اعلام کرده که اپل فقط امکان فروش آیفون XS Max، XS و XR را دارد و دیگر این کمپانی محصولات قدیمی‌تر را از طریق وب سایت رسمی و فروشگاه‌های فیزیکی خود در آلمان نخواهد فروخت.

در ماه‌های پایانی سال 2018 کوالکام در پی دعوای دو ساله خود با اپل از این کمپانی بابت نقض حق پتنت‌های مختلف شکایت کرده است که البته توانسته فروش این محصولات را در برخی از کشورهای جهان متوقف کند. مهم‌ترین کشورهایی که در آن‌ها فعلاً کوالکام توانسته فروش آیفون‌ها را متوقف کند شامل چین و آلمان می‌شود و کاربران در این کشورها امکان خرید محصولات قدیمی از تلفن‌های هوشمند آیفون را نخواهند داشت.

دادگاه بدی تشکیل شده در مونیخ اپل را محکوم به پرداخت 1.34 میلیارد یورو به شرکت کوالکام کرده است که فعلاً معلوم نیست که این مبلغ در آینده تغییر خواهد کرد یا اپل باید این غرامت را به کوالکام پرداخت کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373