لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هواوی کارکنان خود را به خاطر استفاده از آیفون مواخذه کرد

هواوی کارکنان خود را به خاطر استفاده از آیفون مواخذه کرد

 شرکت هواوی به تازگی به دلیل استفاده برخی از کارکنان خود از تلفن‌های هوشمند آیفون آن‌ها را مواخذه و جریمه کرده است.

به طور پیش فرض شبکه اجتماعی توییتر در زیر هر یک از توییت‌های ارسال شده از طرف کاربران، اطلاعات مربوط به دستگاه مورد استفاده از آن‌ها را منتشر می‌کند. برخی از کارکنان رده بالای شرکت هواوی در شب سال نو میلادی و فرا رسیدن کریسمس را از طریق توییتر تبریک گرفته بودند که این توییت‌ها برای آن‌ها دردسرهای زیادی درزمینهٔ جایگاه حرفه‌ای ایجاد کرده است.

این کارکنان با استفاده از تلفن‌های هوشمند آیفون پیام‌های تبریک خود را در توییتر منتشر کرده بودند که باعث سروصدای زیادی در میان کاربران شده بود. کاربران توییتر ضمن تمسخر هواوی از انتشار دهنده این توییت‌ها سؤال کرده بودند که چرا در حالی که در شرکت هواوی کار می‌کنند از آیفون تولید شده توسط شرکت اپل استفاده کرده‌اند.

این مسئله در نهایت واکنش شرکت هواوی و مدیران رده بالای آن را در بر داشته است و باعث شده تا آن‌ها به فکر جریمه و مواخذه کارکنان رده بالای خود به خاطر استفاده از تلفن‌های هوشمند آیفون باشند.

هواوی با تولید تلفن هوشمند پرچم‌دار جدید خود با عنوان پی 20 تلاش کرده تا رقابتی تنگاتنگ را با شرکت اپل و تلفن‌های هوشمند آیفون تولید شده توسط این کمپانی آمریکایی ایجاد کند. با این حال توییت جدید منتشر شده از طریق کارکنان رده بالا هواوی نشان از آن دارد که حتی افرادی که در این کمپانی کار می‌کنند نیز تمایلی به استفاده از محصولات هواوی ندارند به جای آن آیفون‌ها را برای استفاده و کارهای شخصی انتخاب می‌کنند.

هواوی اعلام کرده که استفاده کارکنان این کمپانی از آیفون‌های شرکت اپل به صورت علنی به هیچ قابل قبول نیست و این کمپانی افراد خاطی را مواخذه می‌کند. جالب است بدانید که یکی از کارکنانی که از آیفون شرکت اپل برای ارسال توییت اخیر خود استفاده کرده مدیر بخش بازاریابی جهانی این کمپانی بوده است که به صورت ماهانه 730 دلار حقوق از شرکت هواوی دریافت می‌کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373