لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعویض 29 دلاری باتری آیفون ضرر زیادی به اپل وارد کرد

تعویض 29 دلاری باتری آیفون ضرر زیادی به اپل وارد کرد

 گزارش مالی اپل در سه ماهه پایانی سال 2018 به تازگی منتشر شده است که در جریان آن تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی این کمپانی اعلام کرده که این کمپانی به دلیل ارائه خدمات تعویض باتری آیفون با قیمت پایین‌تر از حد عادی ضرر زیادی را متحمل شده است.

به طور پیش‌فرض قیمت باتری آیفون‌های 79 دلار است و اپل بابت ارائه این خدمات مبلغ یاد شده از اپل استورهای سراسر جهان دریافت می‌کند. اما اعتراف یکی از کارکنان این کمپانی که کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها در اوایل سال 2018 باعث شد تا انگشت اتهام‌های زیادی به سوی اپل وارد شود. اپل در نهایت اعلام کرد که به منظور جبران این مسئله خدمات تعویض باتری آیفون‌ها را از 79 دلار به 29 دلار کاهش می‌دهد.

این مسئله باعث شده تا اپل ضرر زیادی را بابت ارائه خدمات تعویض و تأمین قطعات این تلفن‌های هوشمند متحمل شود. تیم کوک اعلام کرده که اپل به دلیل این مسئله در کنار دیگر مشکلات ماه‌های پایانی سال 2018 با مشکلات زیادی مواجه شده بود. اپل علاوه بر مسائل مربوط به جنگ تجاری آمریکا با چین، با مسائل بسیار مهم‌تری در سه ماهه پایانی 2018 مواجه بوده است و به همین دلیل این کمپانی یکی از بدترین دوره‌های مالی را در پایان 2018 تجربه کرده است.

افزایش تعرفه مالیاتی مربوط به فروش آیفون‌ها در آمریکا در کنار عدم اجازه برای تولید و اسمبل دستگاه‌ها در کشور چین باعث شد تا سهام اپل به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. از طرف دیگر تحلیلگران بر این باور بودند که محصولات جدید اپل به اندازه کافی در بازار جهانی فروخته نخواهد شد و جو سازی‌های منفی در بازار جهانی به راحتی باعث شد تا این کمپانی ضرر بسیار زیادی در این دوره داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420