لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات مربوط به آی او اس 13 منتشر شد

اطلاعات مربوط به آی او اس 13 منتشر شد

شرکت اپل از همین حالا فرایند توسعه آی او اس 13 را شروع کرده است به تازگی اطلاعات مربوط به این نسخه از سیستم عامل همراهانتشار یافته است.

بر اساس گزارش وب سایت macrumors آدرس‌های مربوط به ای او اس 13 برای اولین در وب سایت رسمی شرکت اپل به نشان Apple.com مشاهده شده است و بر این اساس کمپانی اپل در حال توسعه و آماده سازی صفحات وب مربوط به بخش تبلیغات این سیستم عامل است.

علاوه بر این اطلاعاتی در مورد نصب بودن نسخه‌های ابتدایی این سیستم عامل روی دستگاه‌های آیفون و آیپد تا به امروز منتشر شده است. اپل معمولاً آی او اس و دیگر سیستم عامل‌های خود را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان آماده معرفی می‌کند و پس از آن در پاییز هر سال آن‌ها را آماده عرضه به کاربران می‌کند. با این برخی از افراد که در شرکت اپل و در بخش‌های توسعه نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه‌ها کار می‌کنند از همین حالا این نسخه را برای تست و بررسی‌های اولیه دریافت کرده‌اند. اپل به صورت پیش‌فرض از همین حالا میزان آمار مربوط به تعداد دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 13 را در پایگاه داده خود ذخیره می‌کنید.

بر این اساس مشخص شده است که شرکت اپل از همین حالا فعالیت توسعه و بررسی قابلیت‌های نرم افزاری در آی او اس 13 را شروع کرده و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال 2019 از آن در کنار مک او اس جدید و واچ او اس 6 رونمایی کند.

شرکت اپل احتمالاً در توسعه آی او اس 13 بسیاری از قابلیت‌ها و رابط‌های کاربری به کار رفته در آیفون‌ها و آیپدهارا به روز رسانی می‌کند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که شرکت اپل پس از معرفی آیفون‌های 2019 در نیمه دوم سال جاری میلادیاین سیستم عامل را به صورت عمومی آماده عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373