لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین گزارش مالی اپل در سال 2019 منتشر شد

اولین گزارش مالی اپل در سال 2019 منتشر شد

 شرکت اپل تنها دو روز پس از آغاز سال جدید میلادی اقدام به انتشار گزارش مالی خود در مورد درآمد خود در طول سه ماهه پایانی 2018 کرده است. گزارش مالی اول در سال 2019 مالی حاکی از آن است که اپل در طول سه ماه گذشته تحت تأثیر سیاست گذاری‌های اشتباه دولت‌ها قرار گرفته است.

اپل اعلام کرده که در سه ماهه ابتدایی 2019 نزدیک به 38 درصد کاهش را درزمینهٔ درآمد تجربه خواهد کرد و این مقدار به 84 میلیارد دلار خواهد رسید. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط شرکت اپل، کاهش درآمد این شرکت در طول سه ماه گذشته و پیش بینی‌های منفی در مورد فعالیت آن در سه ماه آینده در نتیجه جنگ تجاری آمریکا و چین بوده است.

اپل در سه ماهه پایانی 2018 از آیفون‌های جدید شامل آیفون XS، XS Max و XR رونمایی کرده است که در روزهای ابتدایی عرضه با استقبال قابل توجهی در بازار جهانی روبرو شدند. این کمپانی همچنین از آیپد پرو 2018، مک بوک ایر 2018، مک مینی 2018و اپل واچ سری 4 رونمایی کرد. سه ماهه گذشته یکی از پرکارترین دوره‌ها برای شرکت اپل بوده است و این کمپانی طی دو رویداد متفاوت در ماه‌های سپتامبر و اکتبر از محصولات جدید خود رونمایی کرد و در طول سه ماه گذشته این محصولات را آماده عرضه به بازار کرد.

با این حال پیش بینی‌های منفی در مورد کاهش میزان فروش آیفون XR و مک بوک ایر 2018 در کنار خبر تلاش دولت آمریکا برای افزایش تعرفه‌های مربوط به واردات دستگاه‌ها از چین به آمریکا باعث شد تا ارزش سهام این کمپانی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. اپل اعلام کرده که امید دارد تا پس از رفع مبارزات سیاسی میان آمریکا و چین یا انتقال کارخانه‌ها از چین به هند برای بار دیگر به درآمد افزایشی دست پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373