لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتزدا بازی جدید خود را با عنوان Deathloop عرضه می‌کند

بتزدا بازی جدید خود را با عنوان Deathloop عرضه می‌کند

شرکت بتزدا تصمیم دارد تا در آینده نزدیک بازی جدیدی را با عنوان DeathLoop آماده عرضه به بازار کند. این کمپانی به تازگی نام تجاری DeathLoop را به ثبت رسانده است و سازمان ثبت اختراع و پتنت‌های آمریکا این نام تجاری را برای این شرکت نگه داشته است.

این نام تجاری در تاریخ بیست و ششم دسامبر 2018 از طرف شرکت بتزدا به ثبت رسیده است و به همین دلیل پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک بازی‌ها جدید خود را با این نام آماده عرضه به بازار کند. گفتنی است که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد خصوصیات و جزئیات این بازی منتشر نشده است و هنوز معلوم نیست که این کمپانی تصمیم دارد تااین بازی را در چه زمانی آماده عرضه کند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که بتزدا تصمیم دارد تا بازی DeathLoop را به صورت مشابه با بازی‌های دیگر خود نظیر فال اوت آماده عرضه به بازار کند. سخنگویان این کمپانی در گفت و گوهای خود با خبرگزاری‌های مختلف هیچ اطلاعات دقیقی از این بازی منتشر نکرده‌اند و حتی معلوم نیست که این بازی قرار است برای کدام پلتفرم آماده عرضه شود.

با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این بازی قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر مک او اس و ویندوز و لینوکس آماده عرضه به بازار شود.

این بازی به احتمال زیاد از سبک آر پی جی بوده و در اوایل 2019 آماده عرضه به بازار می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازی در نهایت طی نمایشگاه E3 2019 آماده معرفی می‌شود و در مدتی کوتاه پس از آن آماده عرضه به بازار می‌شود. گفتنی است که کنفرانس E3 طبق رسم همیشه در اوایل هر سال برگزار می‌شود و پس از آن محصولات رونمایی شده به بازار عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373