لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه حساب نتفلیکس خریداری کنیم

چگونه حساب نتفلیکس خریداری کنیم

نتفلیکس یکی از مهم‌ترین سرویس‌های دیجیتالی امروز است که از طریق آن می‌توان به محتوای دیجیتالی و ویدیویی مختلف دسترسی داشت.

این شبکه تلویزیونی مبتنی بر بستر اینترنت به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق شارژ حساب کاربری اقدام به دریافت و پخش سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های مختلف کنند. این سرویس روی تمامی کامپیوترها و دستگاه‌های هوشمند امروزی قابل استفاده است و کاربران می‌توانند از طریق کامپیوترهای دسکتاپ، لپ تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و ست آپ باکس‌های دیجیتالی و همچنین تلویزیون‌های هوشمند به محتوای این سرویس دسترسی داشته باشند.

نتفلیکس علاوه بر امکان دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون امکان دسترسی به محتوای اختصاصی خود را نیز می‌دهد. بسیاری از سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی امروزه فقط از طریق نتفلیکس پخش می‌شوند و برای تماشای قانونی و سریع آن‌ها باید حتماً از حساب رسمی این سرویس را خریداری کرد.

همان‌طور که گزارش‌های جدید مشخص کرده‌اند، نتفلیکس دیگر به کاربران آیفون‌ها و آیپدها امکان خرید اشتراک از طریق اپ استور و آیتونز را نمی‌دهد به همین دلیل کاربران باید به صورت مستقیم حساب‌های کاربری خود را شارژ کنند. بر این اساس، برای حرید اشتراک نتفلیکس در آی او اس و دیگر دستگاه‌های مختلف می‌توانید از دو روش مشخص استفاده کنید.

شما می‌توانید با خرید اشتراک نتفلیکس به صورت ماهانه، یا سالانه سرویس مورد نظر خود را از طریق شارژ حساب کاربری دریافت کرده و از آن‌ها استفاده کنید. گفتنی است که در این روش کافی است ردیم کد مورد نظر گیفت کارت را دریافت کرده و آن را به صورت دیجیتالی در بخش حساب کاربری نتفلیکس خود وارد کنید.

شما می‌توانید از طریق مستر کارت نیز حساب نتفلیکس را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که برای خرید این سرویس محدودیتی در استفاده از مستر کارت مجازی یا فیزیکی وجود ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373