لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیفون XS Max تا 48 درصد کاهش پیدا می‌کند

فروش آیفون XS Max تا 48 درصد کاهش پیدا می‌کند

 تنها یک هفته از انتشار پیش بینی‌های مربوط به کاهش میزان فروش آیفونها در سال 2019 می‌گذرد که حالا خبرگزاری رویترز در گزارش جدید خود میزان دقیق این کاهش را مشخص کرده است.

بر اساس گزارش جدید رویترز، شرکت اپل با کاهش 48 درصدی در زمینه فروش آیفون XS Max مواجه خواهد شد. علاوه بر این خبر گزاری اعلام کرده که اپل به طور کامل در نیمه اول سال 2019 میلادی با مشکلاتی جدی در زمینه فروش آیفون‌ها مواجه خواهد شد. این مسئله به طور مشخص به دلیل انتظار برای خرید آیفون‌های جدید در سال 2019 مربوط خواهد شد. اپل طبق رسمی هر ساله خود آیفون‌های جدید را در ماه سپتامبر آماده معرفی و عرضه می‌کند و به همین دلیل کاربرانی که تا به امروز تصمیم به خرید آیفون XS Max و XR نگرفته‌اند احتمالاً تصمیم خواهند گرفت تا گوشی‌های مدل 2019 اپل را خریداری کنند.

تا پیش از این پیش بینی‌ها حاکی از آن بود که کاهش میزان فروش آیفون‌ها در سال جدید میلادی به طور مشخص به مسائلی نظیر افت و خیزهای بازار در تعطیلات پایانی سال 2018 میلادی مربوط خواهد بود؛ اما خبر نه چندان خوشایند برای اپل این است که افزایش قیمت این محصولات به میزان قابل توجه باعث شده تا بسیاری از افراد تصمیمی برای خرید این محصولات نداشت باشند و در صورت تصمیم احتمالاً برای خرید آیفون‌های جدید تا زمان معرفی سری 2019 آن‌ها منتظر بافی خواهند ماند.

اپل احتمالاً در طول نیمه اول سال 2018 میلادی تصمیم به کاهش قیمت آیفون‌های 2018 و 2017 می‌گیرد تا از آن طریق کاربران را بیشتر از گذشته به خرید این تلفن‌های هوشمند تشویق کند. با این حال این استراتژی ممکن است باعث اعتراض برخی از کاربران دیگر شود که تا پیش از این آیفون‌های مورد نظر خود را خریداری کرده‌اند. با این وجود هنوز معلوم نیست که اپل برای مقابله با این وضعیت چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420