لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزار مدیا پلیر IINA برای مک او اس آماده عرضه شد

نرم افزار مدیا پلیر IINA برای مک او اس آماده عرضه شد

نرم افزار مدیا پلیر IINA به تازگی برای کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل مک او اس منتشر شده است و کاربران از همین حالا می‌توانند از آن برای اجرای فایل‌های رسانه‌ای خود استفاده کنند.

این نرم افزار، یکی از قدرتمندترین پلیرهای ارائه شده در مک او اس است که به همراه سازگاری کامل با رابط کاربری این سیستم عامل توسعه یافته است. IINA علاوه بر پشتیبانی از فرمت‌های تصویری مختلف، امکان اجرای تصویر در تصویر فایل‌های ویدیویی، پشتیبانی از رابط کاربری تاریک و پشتیبانی از رابط تاچ بار را به کاربران ارائه می‌دهد.

IINA یکی از مدرن‌ترین پلیر های ارائه شده در مک او اس است که همانند VLC می‌تواند بسیاری از فرمت‌های ویدیویی را پشتیبانی کند و در عین حال تجربه بهتری را به کاربران ارائه خواهد داد. بسیاری از اپلیکیشن‌های پرکاربرد نظیر VLC پشتیبانی کاملی از رابط کاربری مک او اس ندارند و بیشتری با رابط کاربری گرافیکی پیش‌فرض و یکسان در کامپیوترهای دسکتاپ استفاده می‌کنند. اما IINA به کاربران امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های رسانه‌ای مک او اس را می‌دهد.

این نرم افزار پخش محتوای ویدیویی بر پایه mpv توسعه داده شده است و می‌توانید بهترین بازدهی را درزمینهٔ انکد کردن ویدیوهای مختلف با فرمت‌های دیگر را داشته باشد. علاوه بر این، IINA با تمامی نسخه‌های مدرن سیستم عامل مک او اس سازگار است و کاربران می‌توانند از مک او اس 10.11 به بعد از آن برای اجرای فایل‌های رسانه‌ای استفاده کنند.

اگر در کامپیوتر مک خود فایل‌های موسیقی زیادی را ذخیره کرده‌اید و از رابط کاربری نرم افزارهای پیش فرض اپل نظیر آیتونز رضایت ندارید، می‌تواند از IINA برای پخش موسیقی‌های مختلف خود استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار به طور کامل رابط کاربری جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق آن تجربه متفاوتی داشته باشید. برای استفاده از این نرم افزار می‌توانید به صفحه رسمی اپلیکیشن IINA مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373