لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دلیل شکست اپل در تولید ایرپاور چه بود؟

دلیل شکست اپل در تولید ایرپاور چه بود؟

 یکی از مهم‌ترین شکست‌های اپل در سال 2018 مربوط به عدم تولید و عرضه ایرپاور به بازار بوده است. اپل در جریان رویداد 12 سپتامبر 2017 از ایرپاور رونمایی کرد و اعلام کرد که این محصول را تا پایان سال 2018 آماده عرضه می‌کند. اما خبر نه چندان جالب برای اپل و کاربران علاقه‌مند به آن این بود که سال 2018 پایان یافت و اپل این محصول را آماده عرضه به بازار نکرد.

در این میان برخی از تحلیلگران ادعاهای قابل توجهی را در این زمینه منتشر کرده‌اند. این تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که اپل به دلایل فنی توان تولید و عرضه ایرپاور را نداشته است. توسعه ایرپاور نیازمند بهبود قابلیت‌ها و سازگاری‌های سیستم عامل آی او اس، سیستم عامل واچ او اس و فریم ویر ایرپادهای بی‌سیم است.

از لحاظ نرم افزاری، تمامی دستگاه‌هایی که روی ایرپاور به صورت هم‌زمان در حال شارژ هستند، باید اطلاعات مربوط به شارژ شدن خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و این مسئله از لحاظ امنیتی تنها در صورتی قابل تائید است که هر سه دستگاه قرار گرفته روی ایرپاور به یک اپل آیدی مشترک متصل باشند و در غیر این صورت ممکن است از لحاظ امنیتی نگرانی‌های زیادی را برای کاربران به وجود بیاورند.

علاوه بر این، از لحاظ سخت افزاری، شارژرهای بی‌سیم مبتنی بر استاندارد QI باید از سیستم القای الکترومغناطیسی استفاده کنند که این مسئله باعث می‌شود تا دستگاه‌ها تا حد قابل توجهی با مشکلات فنی مواجه شوند. یکی از مهم‌ترین مشکلات ایجاد اختلال در کویل های قرار گرفته در دستگاه است. برای مثال ممکن است افزایش تعداد دستگاه‌های متصل به ایرپاور سرعت شارژ دستگاه‌ها کاهش پیدا کند.

به وجود آمدن این چالش‌ها باعث شده تا اپل فعلاً تصمیمی به تولید و عرضه ایرپاور در بازار جهانی را نداشته باشد. اپل در عین حال درزمینهٔ تولید و عرضه ایرپاور سکوت کرده و هنوز معلوم نیست که چه زمانی تصمیم به تولید و عرضه این محصول به بازار را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420