لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه آیپد اینستاگرام احتمالاً در سال 2019 آماده عرضه می‌شود

نسخه آیپد اینستاگرام احتمالاً در سال 2019 آماده عرضه می‌شود

 یکی از مهم‌ترین ضعف‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام این است که اپلیکیشن مخصوص آیپدها برای آن توسعه داده نشده است. سیاست‌های فیس بوک بر این پایه بوده که اینستاگرام اپلیکیشن اختصاصی برای آیپدها نداشته باشد.

کاربرانی که اینستاگرام را روی آیپد خود نصب می‌کنند نمی‌توانند آن را به صورت تمام صفحه و کاملاً متناسب با نمایشگر بزرگ آیپد اجرا کنند. این مسئله به طور مشخص به آن دلیل است که اپلیکیشن آی او اس اینستاگرام سازگاری کامل با رزولوشن بالا و تعداد بیشتر پیکسل‌های نمایشگرهای آیپد را ندارد و به همین دلیل نمی‌توان آن را به صورت تمام صفحه مشاهده کرد.

این در حالی است که کاربران تبلت‌های اندرویدی مدت‌ها است که با محدودیت‌های کمتری برای استفاده از اینستاگرام مواجه هستند. تبلت‌های اندرویدی به صورت پیش‌فرض اینستاگرام را با سایز بزرگ باز می‌کنند که البته ممکن است اجرای اینستاگرام در این دستگاه‌ها باعث ایجاد اختلال در روند کاربری آن‌ها شود.

در این میان کاربران بسیاری از آیپدها خواستار عرضه نسخه اختصاصی اینستاگرام با رزولوشن و سایز بزرگ‌تر هستند تا اجرای این اپلیکیشن در آیپدها با مشکلات کمتری مواجه باشد.

شرکت فیس بوک به عنوان صاحب امتیاز اینستاگرام احتمالاً آیپدها را دستگاه‌هایی مناسب برای عکاسی نمی‌داند و به همین دلیل نسخه اختصاصی این اپلیکیشن را برای آن‌ها آماده عرضه نکرده است. این کمپانی منتظر است تا اپل کیفیت دوربین آیپدها را افزایش دهد تا پس از آن اقدام به عرضه اینستاگرام برای این محصولات کند.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از آیپدهای دارای دوربین دوگانه رونمایی کند و پس از آن فیس بوک نسخه جدید اینستاگرام را برای تمامی آیپدها آماده عرضه می‌کند. البته باید یاد آور شد که عدم فعالیت درست اینستاگرام در آیپدها باعث شده تا اپلیکیشن‌های متفرقه برای دسترسی به حساب اینستاگرام در آیپد افزایش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373