لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورت نایت اپ استور اختصاصی خود را توسعه می‌دهد

فورت نایت اپ استور اختصاصی خود را توسعه می‌دهد

 شرکت اپیک گیمز تصمیم دارد تا برای دور زدن تعرفه هزینه فروش محصولات خود، اپ است شرکت اپل و پلی استور شرکت گوگل را کنار بگذارد و محصولات نرم افزاری و دیجیتالی خود را در اپ استور اختصاصی خود برای آیفون‌ها و دیگر محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندروید ارائه دهد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بودند که اپیک گیمز در سال 2018 میلادی تنها با فروش بازی فورتنایت بیش از 3 میلیارد دلار درآمد داشته است و حالا این کمپانی تصمیم دارد تا با کنار گذاشتن اپل و گوگل به صورت اختصاصی بازی‌ها و موارد دیگر را به کاربران ارائه دهد. این مسئله به طور مشخص باعث می‌شود تا کاربرانی که علاقه به اجرای بازی فورتنایت و سری بازی‌های بلید دارند در آینده امکان خرید آنجا را از طریق اپ استور و پلی استور نداشته باشند و به همین دلیل به صورت مستقیم محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

بر این اساس پیش بینی می‌شود که در سال 2019 میلادی میزان فروش گیفت کارت‌های شرکت اپیک گیمز افزایش قابل توجهی پیدا کند و پس از آن کاربران برای اجرای فورتنایت در آی او اس و اندروید مجبور به خرید گیفت کارت این کمپانی باشند یا از طریق شارژ حساب کاربری خود از طریق مستر کارت و دیگر کارت‌های اعتباری محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

اپیک گیمز تصمیم دارد تا به صورت جداگانه اپلیکیشنی را در اپ استور و گوگل پلی توسعه دهد که از آن طریق کاربران می‌توانند خریدها و پرداخت‌های مورد نظر خود را به صورت مستقیم از سرورهای این شرکت انجام دهند و دیگر گوگل و اپل به عنوان واسطه در این میان فعالیت نخواهند کرد. البته با وجود انتشار این اطلاعات هنوز معلوم نیست که اپل و گوگل در مورد عرضه محصولات اپیک گیمز و به‌خصوص در میان انحا فورت نایت چه تصمیمی خواهند گرفت و اینکه آیا اجازه فعالیت این شرکت در اپ استور و گوگل پلی همچنان به قوت خود باقی می‌ماند یا اپلیکیشن‌های این شرکت از فروشگاه‌های یاد شده حذف می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420