لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت اپل – قدرتمند در تولید پرچم‌دارها، ضعیف در تولید محصولات ارزان قیمت

شرکت اپل – قدرتمند در تولید پرچم‌دارها، ضعیف در تولید محصولات ارزان قیمت

 بررسی میزان فروش محصولات شرکت اپل در سال 2018 نشان داده است که این کمپانی در زمینه تولید محصولات پرچم‌دار و گران قیمت بسیار موفق بوده است؛ با این حال این کمپانی در زمینه تولید محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه عملکردی ضعیف داشته است.

اپل در سال 2018 از دو آیفون پرچم‌دار با عنوان آیفون XS و XS Max رونمایی کرده است که بر اساس بررسی تحلیلگران و موسسه‌های آماری این کمپانی موفقیت قابل توجهی در این زمینه داشته است. از طرف دیگر، بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که این کمپانی در زمینه تولید آیفون XR به عنوان یک محصول میان رده و ارزان قیمت عملکرد موفقی نداشته است و به همین دلیل سهام این شرکت به طرز قابل توجهی به خاطر آیفون XR کاهش پیدا کرده است.

اپل در سال‌های گذشته توانسته عنوان خود را به عنوان موفق‌ترین شرکت تولید تلفن‌های هوشمند در بازار جهانی به ثبت برساند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل 43 درصد از سهم فروش تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار را در سراسر دنیا در اختیار دارد. این در حالی است که سهم اپل در زمینه فروش محصولات ارزان و مقرون به صرفه به طرز قابل توجهی پایین‌تر از میزان نرمال است.

علاوه بر آیفون XR بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در زمینه تولید و عرضه مک بوک ایر به عنوان یک دستگاه میان رده و ارزان قیمت تجربه فروش کمتر و ضعیف‌تری نسبت به دستگاه‌های قدرتمندتر خود نظیر مک بوک پرو و مک مینی داشته است. البته این مسئله می‌تواند به دلیل تغییرات مربوط به طراحی مک بوک ایر جدید باشد؛ چرا که مک بوک ایر 2018 دیگر از درگاه‌های قدیمی نظیر USB-A بهره نمی‌برد و تنها درگاه USB-C در آن قرار گرفته است و کاربران تنها از آن طریق امکان دسترسی به اتصال‌های مختلف را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373