لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از اپل در سال 2019 انتظار داشت :: قسمت سوم

هر آنچه باید از اپل در سال 2019 انتظار داشت :: قسمت سوم

اولین روز از سال 2019 میلادی شروع شده است و حالا بسیاری از تحلیلگران و طرفداران محصولات اپل پیش بینی‌هایی در مورد تولید و عرضه محصولات آینده این کمپانی را مطرح کرده‌اند.بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که اپل در سال 2019 میلادی چه محصولاتی را آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند.

در قسمت اول و قسمت دوم به معرفی محصولات سخت افزاری که اپل احتمالاً در سال جدید رونمایی می‌کند پرداختیم در ادامه به خصوصیات نسخه‌های جدید نرم افزارها و سیستم عامل‌های جدید این کمپانی خواهیم پرداخت:

آی او اس 13

اپل قطعاً در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال از آی او اس 13 رونمایی می‌کند و آن را تا پایان سپتامبر آماده عرضه می‌کند.آی او اس 13 به احتمال خیلی زیاد امکانات بیشتری را به کاربران آیپدها می‌دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند تجربه مشابه با یک کامپیوتر دسکتاپ را داشته باشند. اپل در معرفی آیپد پرو 2018 تلاش خود را برای تولید یک دستگاه همراه با کاربری دستگاه‌های دسکتاپ کرد و حالا آی او اس 13 فرصتی است که این کمپانی تجربه نرم افزاری این دستگاه را بهبود دهد.

مک او اس 10.15

نسل جدید سیستم عامل مک او اس قرار است هم‌زمان با آی او اس 13 آماده معرفی و عرضه شود. اپل احتمالاً در این نسخه قابلیت‌های یادداشت برداری صوتی و همچنین اجرای اپلیکیشن‌های آی او اس را در دستگاه‌های مک برای توسعه دهندگان بهبود خواهد داد. مک او اس 10.15 به احتمال زیاد همانند نسخه‌های پیشین این سیستم عامل نام برگرفته از مکان‌های ایالت کالیفرنیا خواهد داشت.

واچ او اس 6 و تی وی او اس 13

دو سیستم عامل دیگری که اپل در سال 2019 معرفی می‌کند مربوط به واچ او اس و تی وی او اس می‌شود. اپل تصمیم دارد تا در توسعه این دو سیستم عامل تغیر کاربری اپل واچ و اپل تی وی را تقویت کند و قابلیت‌های بیشتری را برای ردیابی سلامتی و همچنین هوشمند سازی خانه و سیستم صوتی و تصویری آن را به کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373