لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از اپل در سال 2019 انتظار داشت :: قسمت دوم

هر آنچه باید از اپل در سال 2019 انتظار داشت :: قسمت دوم

اولین روز از سال 2019 میلادی شروع شده است و حالا بسیاری از تحلیلگران و طرفداران محصولات اپل پیش بینی‌هایی در مورد تولید و عرضه محصولات آینده این کمپانی را مطرح کرده‌اند. بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که اپل در سال 2019 میلادی چه محصولاتی را آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند.

در قسمت اول به پیش بینی محصولاتی نظیر ایرپاور، آیفون 2019، اپل تی وی و سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی پرداختیم و حالا ادامه محصولاتی که باید از اپل انتظار داشته باشیم را بررسی خواهیم کرد.

ایرپاد 2

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که احتمالاً در سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار می‌شود ایرپاد 2 است. ایرپاد 2 دارای قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و سیستم حذف نویز خواهد بود و سیری در هر لحظه در آن فراخوانی می‌شود.

هوم پاد 2

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی از هوم پاد 2 با سایز کوچک‌تر و قیمت ارزان‌تر رونمایی کند. برخی شایعات تأکید دارند که این محصول تحت برند فرعی بیتس آماده عرضه خواهد شد.

هدفون اختصاصی برند اپل

شایعات مربوط به هدفون اپل در سال گذشته برای اولین بار منتشر شدند و حالا پیش بینی می‌شود که این محصول به زودی آماده عرضه به بازار شود.

مک پرو

یکی از محصولاتی که بسیاری از افراد حرفه در سال جدید انتظار آن را دارند مک پرو 2019 است. پیش بینی‌های گذشته نیز حاکی از آن بود که اپل این محصول را در سال 2019 آماده عرضه به بازار می‌کند.

نسخه‌های جدید آیمک و آیمک پرو و مک بوک

اپل احتمالاً در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 از سری جدید کامپیوترهای مک خود رونمایی می‌کند و پس از آن کاربران می‌توانند به این محصولات دسترسی داشته باشند.

آیپد نسل هفت و آیپد مینی 5

یکی از شایعاتی که در روزهای پایان 2018 سروصدای زیادی به پا کرد، مربوط به آیپد مینی 5 می‌شد اپل احتمالاً تا پایان بهار امسال از این محصول در کنار آیپد نسل 7 رونمایی می‌کند.

اپل واچ سری 5

اپل امسال با تولید پل واچ سری 5 قدرت نرم افزاری و سخت افزاری این محصول را افزایش می‌دهد. پیش گویی ها حاکی از آن است که اپل هیچ تغییر سخت افزاری در این محصول و طراحی آن اعمال نمی‌کند.

آیفون اس ای 2

آیفون اس ای 2 قرار بود در سال 2018 میلادی آماده عرضه به بازار شود، با این حال این محصول به بازار عرضه نشد اما بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند این محصول به زودی و در سال 2019 میلادی آماده عرضه خواهد شد.

.برای بررسی محصولات نرم افزاری قسمت سوم این مطلب را مطالعه کنید 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373