لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس چت بلیزارد Twitch اختصاصی می‌شود

سرویس چت بلیزارد Twitch اختصاصی می‌شود

 شرکت بلیزارد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سیستم چت آنلاین میان کاربران خود را به صورت اختصاصی در Twitch ارائه دهد.

بر این اساس، این کمپانی در حال تست چند قابلیت مختلف است که از آن طریق روند کاری اجرای چت‌ها در Twitch را مدیریت و کنترل کند تا کاربرانی که حساب کاربری بتل نت را دارد با قابلیت‌های ویژه‌تری با یک دیگر ارتباط داشته باشند. بر این اساس، کاربران بلیزارد در آینده نزدیک باید برای چت کردن در Twitch باید حتماً اکانت بتل نت داشته باشند تا بتوانند با دیگر کاربران این شبکه اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است که بلیزارد احتمالاً در آینده تصمیم داشته باشد تا سرویس چت اختصاصی خود را خارج Twitch نیز گسترش دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه‌تر کارهای مختلف را انجام دهند. بلیزارد در چند سال اخیر و مشخصاً پس از عرضه بازی‌های محبوب‌تر نسبت به ورلد آف وار کرافت و همچنین همکاری با کمپانی‌های دیگر برای ارائه بازی‌های دیگر نظیر کال آف دیوتی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اجرای بازی در جهان شده است.

بر این اساس، بلیزارد همچنان به دنبال گسترش سرویس‌های دیجیتالی مبتنی بر بازی‌های خود است تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت اختصاصی‌تر بازی‌های مختلف را در این مجموعه اجرا کنند. این کمپانی اعلام کرده که در روز 12 ژانویه برخی از بازی‌های خود را به همراه چت اختصاصی و از طریق Twitch ارائه می‌دهد و پس از آن رفته‌ رفته تعداد بازی‌های مبتنی بر این سرویس را افزایش می‌دهد.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که سرویس بلیزارد تا پایان سال 2019 میلادی گسترش بیشتری نسبت به امروز پیدا خواهد کرد و پس از آن تعداد کاربران بیشتری از سرویس‌های مشابه نظیر استیم به آن مهاجرت می‌کنند. بلیزارد بتل نت سرویس استریم بازی اختصاصی شرکت بلیزارد است که امروزه یکی از مهم ترین رقیب های شرکت استیم به حساب میاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373