لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل در مورد آیفون XR

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل در مورد آیفون XR

 شرکت اپل به تازگی ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را برای نمایش دادن زیبایی آیفون XR منتشر کرده است. این ویدیو در حساب رسمی شرکت اپل در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده است که نشان دهنده کیفیت بسیار بالای نمایشگر آیفون XR در زمینه نمایش رنگ‌های مختلف است.

آیفون XRتنها تلفن هوشمند شرکت اپل در سال 2018 است که با نمایشگر ال سی دی تولید و عرضه شده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران و تحلیلگران به اشتباه فکر می‌کنند که کیفیت این تلفن هوشمند نسبت به مدل‌های قدرتمندتر نظیر آیفون XS و XS Max که با نمایشگر اولد تولید شده‌اند بسیار پایین‌تر است.

اپل در ساخت ویدیوی تبلیغاتی جدید خود به این مسئله اشاره کرده است که آیفون XR توان بسیار زیادی در زمینه نمایش رنگ‌های مختلف دارد و تصاویر به نمایش درآمده و ال سی دی این تلفن هوشمند بسیار طبیعی و روشن هستند. ویدیوی تبلیغاتی یاد شده همچنین به یک خصوصیت دیگر آیفون XR نیز اشاره دارد که مربوط به رنگ بندی متنوع آن می‌شود.

آیفون XR با نمایشگر رتینای مایع تولید شده است که دارای رزولوشن بسیار بالایی است و تعداد پیکسل‌های زیاد در آن باعث شده تا تصاویر باکیفیت‌تر از دیگر دستگاه‌های مشابه به نمایش درآیند. در حقیقت اپل تصمیم دارد تا به مخاطب خود ثابت کند که نمایشگر رتینای مایع به کار رفته در آیفون XR دست کمی از نمایشگر اولد به کار رفته در آیفون‌های پرچم‌دار ندارد.

آیفون XR در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، قرمز، نارنجی و زرد تولید شده است که به همین دلیل توانسته توجه سلایق مختلف را به خود جلب کند. بر این اساس اپل تصمیم دارد تا با انتشار ویدیوهای مشابه به کاربران و مخاطبین خود نشان دهد که تلفن هوشمند میان رده این کمپانی همچنان از محصولات اندرویدی دیگر تولید شده در بازار باکیفیت‌تر و قدرتمندتر است.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420