لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توقف تولید ایرپورت بزرگ‌ترین اشتباه اپل در سال 2018 بود

توقف تولید ایرپورت بزرگ‌ترین اشتباه اپل در سال 2018 بود

 سال 2018 همانند تمامی دوره‌های دیگر برای شرکت اپل دارای مزایا و معایب دیگری بود. با وجود تمام اتفاقات خوب و مثبت برای این شرکت، اپل در سال 2018 با دو مشکل بزرگ مواجه بوده است.

مشکل اول شرکت اپل در سال 2018 مربوط به آیفون XR و کاهش میزان فروش این محصول می‌شد. بسیاری از تحلیلگران در چند ماه اخیر شایعات منفی در مورد میزان فروش کم این محصول را منتشر کرده بودند که در نهایت باعث شد تا ارزش سهام اپل در مدت زمان کوتاهی کاهش پیدا کند. در نتیجه انتشار این گزارش‌ها ارزش سهام کل اپل از یک تریلیون دلار کاهش پیدا کرد و مسائل مربوط به افزایش قیمت تعرفه ورود آیفون‌ها به شدت این مسئله افزود.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که مسئله یاد شده به هیچ وجه به فعالیت اشتباه اپل مربوط نمی‌شد و ریشه اصلی این مسئله به پیش بینی‌های منفی نسبت به آیفون XR و دیگر محصولات این کمپانی مربوط می‌شد. در این میان، تحلیلگران بر این باور هستند که اپل یک اشتباه تجاری بزرگ در سال 2018 داشته است که به طور مشخص به توقف تولید سری محصولات ایرپورت مربوط است.

اپل دقیقاً در زمانی که بازار عرضه و فروش محصولات مبتنی بر شبکه‌های محلی و خانگی در حال رشد است، از عرصه تولید این محصولات بیرون آن و دیگر تلاشی در زمینه تولید محصولات مبتنی بر این زمینه نکرد. تمامی سری محصولات ایرپورت تولید شده توسط شرکت اپل در سال 2018 به فروش رسیدند و اپل اعلام کرد که دیگر این محصولات را در بازار به فروش نمی‌رساند. همین مسئله باعث شد تا فعالیت اپل در سال جاری در یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازار فناوری کاهش پیدا کند. این در حالی است که اپل در سال جاری با عرضه محصولاتی نظیر هوم پاد و اپل تی وی فعالیت‌های قابل توجهی در زمینه تولید محصولات هوشمند سازی خانه کرده است با این حال کاربران از استفاده از روترهای اختصاصی اپل محروم شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420