لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مهم‌ترین محصول اپل در سال 2018 کدام بوده است؟

مهم‌ترین محصول اپل در سال 2018 کدام بوده است؟

 سال 2018 میلادی به پایان رسیده است و حالا بسیاری از وب سایت‌های تحلیلی فعال در زمینه بررسی محصولات شرکت اپل اقدام به نظرسنجی‌های مختلف در مورد محصولات معرفی شده از این شرکت در سال 2018 کرده‌اند.

اپل در سال 2018 میلادی هوم پاد، آیپد نسل ششم، اپل واچ سری 4، آیفون XS و XS Max و آیفون XR و همچنین مک بوک پرو 2018، مک بوک ایر 2018 و مک مینی 2018 را آماده عرضه به بازار کرد.

وب سایت 9to5mac به تازگی اقدام به راه اندازی یک نظر سنجی در این زمینه کرده است تا از آن طریق محبوب‌ترین و مهم‌ترین محصول تولید شده در سال 2018 میلادی را که اپل آماده عرضه به بازار کرده را مشخص کند. در جریان این نظر سنجی مشخص شده است که اپل واچ سری 4 با 31.78 درصد رأی مهم‌ترین محصول شرکت اپل در سال 2018 بوده است. اپل در تولید این محصول حاشیه‌های کناری ساعت هوشمند را حذف کرد و پردازنده‌های آن را با سرعت بیشتری آماده عرضه به کاربران کرد.

پس از اپل واچ سری 4، آیپد پرو 2018 بیشترین محبوبیت را در میان کاربران دارد. اپل با تولید این محصول به کاربران ثابت کرد که آیپدها می‌توانند همانند کامپیوترهای شخصی دیگر کارهای حرفه‌ای را انجام دهند و کاربران دیگر لزوماً نیازی به همراه داشتن لپ تاپ برای انجام کارها و پردازش‌ها سنگین ندارند.

پس از این دو محصول، به ترتیب آیفون ایکس اس مکس به‌عنوان بزرگ‌ترین تلفن هوشمند اپل، هوم پاد به‌عنوان اسپیکر هوشمند این کمپانی، مک مینی، آیفون XR، آیپد نسل ششم و مک بوک پر قرار دارد. جالب اینجا است که مک بوک ایر 2018 باوجود تمامی تغییرات زیادی که از لحاظ طراحی پیدا کرده، کمترین میزان محبوبیت را در میان کاربران به همراه داشته است. این در حالی است که مک بوک ایر 2018 پس از 10 سال اولین تغییرات مهم را در زمینه طراحی پیدا کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420