لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برنامه اپل برای تعویض باتری آیفون‌ها به پایان رسید

برنامه اپل برای تعویض باتری آیفون‌ها به پایان رسید

 شرکت اپل از ماه‌های ابتدایی سال 2018 اقدام به ارائه خدمات تعویض باتری آیفون با قیمت بسیار پایین کرده بود که حالا با فرا رسیدن روزهای پایانی سال جاری میلادی به این برنامه پایان داده است.

در ماه‌های ابتدایی سال 2018 اپل به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها به دلیل مشکلات مربوط به باتری آن‌ها اعتراف کرده بود که همین مسئله باعث بروز مشکلات زیادی برای این کمپانی شده بود. اپل اعلام کرده بود که تا پایان سال 2018 و مشخصاً تا روز سی و یکم دسامبر 2018 خدمات تعویض باتری آیفون‌های قدیمی را با قیمت 29 دلار ارائه می‌دهد. اپل اعلام کرده بود که این خدمات تنها در صورتی به کاربران ارائه می‌شود که مشکلات مربوط به خرابی باتری در دستگاه‌های آن‌ها احراز شده باشد و کاربران با مراجعه به اپل استورهای رسمی در سراسر جهان می‌توانستند از این خدمات بهره ببرند.

اما حالا با فرا رسیدن روز سی و یکم دسامبر اپل به این برنامه پایان داده است و از این پس خدمات تعویض باتری آیفون‌ها را با قیمت سابق یعنی 79 دلار ارائه می‌دهد. گفتنی است که این خدمات مشخصاً برای آیفون 6، 6 پلاس، 6 اس، 6 اس پلاس، 7، 7 پلاس، 8، 8 پلاس و آیفون اس ای ارائه می‌شد و دستگاه‌های جدیدتر شامل آیفون X، XS و XR امکان تعویض باتری با قیمت پایین‌تر را نداشتند.

اپل علاوه بر کاهش خدمات تعویض باتری آیفون‌ها در سال جاری، اقدام به عرضه قابلیت مدیریت باتری و بازدهی پردازنده از طریق آپدیت‌های نرم افزاری در آی او اس 11.4 به بعد کرده بود که از آن طریق کاربران می‌توانستند میان بازدهی کامل پردازنده آیفون‌ها و همچنین بهینه سازی مصرف باتری آن‌ها یک گزینه را انتخاب کنند؛ با این حال اپل به طور کامل مسائل مربوط به کاهش سرعت آیفون‌ها را تا به امروز حل کرده است و کاربران در صورت مواجه بودن با مشکلات مشابه باید با پرداخت قیمت سابق اقدام به تعمیر دستگاه خود کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420